وزیر نیرو در گفت و گو با ایسکانیوز: به این سادگی کسی جایگزین آیت الله هاشمی نمی شود

وزیر نیرو با بیان اینکه آیت الله هاشمی فردی بودند که با یک بلندنگری، یک بینش عمیق و یک بینش بسیار فراگیر آینده طولانی را می دیدند گفت: به این سادگی واقعا کسی جایگزین ایشان نمی شود که بتواند خلا ها را پر کند .

حمید چیت چیان وزیر نیرو در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با بیان اینکه تمام لحظه های انقلاب از بدو شروع این نهضت مقدس اسلامی تمام دوره قبل از انقلاب، پیروزی و بعد از انقلاب همه لحظات شاهد تلاش ها و مجاهدات و فداکاری های آیت الله هاشمی بود.


وزیر نیرو گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک عالم بزرگوار و عمیق در علوم اسلامی و دانش اسلامی بود، یک مجاهد فی سبیل الله یک مدیر و مدبر شجاع، یک رزمنده و فرمانده جنگ در دوره دفاع مقدس که با هوشمندی کامل جنگ را هدایت می کردند، یک شخصیتی که توانستند در تمام ابعاد انقلاب و کشور ما اعم از مسائل سیاسی، توسعه اقتصادی کشور، جایگاه کشور در عرصه بین المللی اثرگذار باشند.

وی در خصوص فقدان آیت الله هاشمی در انقلاب و اینکه آیا شخص جدیدی ظهور می کند یا خیر گفت: البته، واقع مطلب این است که شخصیتی مثل آیت الله هاشمی رفسنجانی دهها سال همراه انقلاب پیش رفته و رهبر و انقلاب را یاری کرده است و به این سادگی واقعا کسی جایگزین ایشان نمی شود که بتواند این خلا را پر کند و این موضوع قطعا به این سادگی نیست.

وی گفت: آیت الله هاشمی حاصل تجربه یک عمر مبارزه در راه اسلام و انقلاب بوده و تحکیم مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران است و به سادگی نمونه پذیر نیست. وجود تمام آیت الله با اسلام عجین بود بنابراین تا زمانی که انقلاب زنده است و پیش می رود ما از برکات وجود آیت الله هاشمی استفاده می کنیم و فعالیت و مجاهدات هایشان را در تمام آینده کشور حس خواهیم کرد.


چیت چیان گفت: آیت الله هاشمی فردی بودند که با یک بلندنگری و با یک بینش عمیق و یک بینش بسیار فراگیر آینده طولانی را می دید بنابراین اقداماتی و تلاش هایی که می کرد اثراتش را در آینده نیز خواهیم دید.

300/204

کد خبر: 721988

وب گردی

وب گردی