پیام تشکر خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از مردم کرمان

در پی برگزاری مراسم گرامیداشت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از سوی مردم کرمان، خانواده ایشان پیام تشکری منتشر کردند.

به گزارش ایسکانیوز در متن این پیام تشکر آمده است:
«مردم قدرشناس کرمان
اگرچه داغ فقدان فرزند محبوب کرمان وایران بغایت سنگین است اما صحنه‌های باشکوهی که شما ملت رشید و سرافراز کرمان در تکریم وتعزیت این ابتلا آفریدید، به همگان نشان داد که مردان بزرگ از دل مردمانی بزرگ برمی‌خیزند.
زبان قاصر است در توصیف حماسه ماندگاری که مردم باوفا و قدرشناس کرمان در یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی آفریدند.
شیرمردان وشیرزنان کرمانی نشان دادند که به حق هاشمی دریادل فرزند این ملت کویرنشین بود.
داغ جانسوز پدر در سینه ماست اما هاشمی تنها پدر ما نبود، پدر همه مردان و زنان و کودکانی بود که این روزها در وطنش مویه سردادند و در وداع با او خروشیدند.
هاشمی در قلب شما مردم زنده خواهد بود، زنده‌تر از دیروز، چراکه او همیشه برای شما مردم زیست، فرزندش را مانند فرزندان مردم می‌دانست چه در دوران دفاع مقدس و حضور در جبهه‌ها و چه در مقاطع سخت پس از آن. و شما نشان دادید که هاشمی را چون پدر خود می‌دانید پدری دلسوز و نگرانِ سربلندی و سرافرازی مردم پرافتخار ایران.
سپاس و قدردانی خود را از شما مردم شریف کرمان، بویژه اهالی قدرشناس رفسنجان، علما و ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، استاندار و فرمانداران و همه مسئولان و نخبگانی که در این ضایعه غیرقابل جبران، همدردی و همراهی خود را ابراز کردند، اعلام می‌داریم.
جسم آیت‌الله هاشمی اگرچه در میان ما نیست اما آرمان‌ها و اهداف و راهش پیش روی ماست، راهی که امروز پررهروتر از همیشه است.»

302/300

کد خبر: 721997

وب گردی

وب گردی