بیانیه تند سرمربی تیم ملی فوتبال ایران/ کی روش شانه خالی کرد!

سرمربی تیم ملی عنوان کرد:برنامه جدید در راه آمادگی جام جهانی نتیجه یک تصیم یک جانبه از سوی فدارسیون فوتبال، رئیس و هیات رئیسه آن است و در نتیجه مسوولیت تمام و کمال آن به عهده آنهاست.

به گزارش ایسکانیوز، کارلوس کی روش امروز پس از مخالفت رسمی با استعفایش،بیانیه ای صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

دوستان عزیز

در پی درخواست استعفایی که پیش از این داشتم، این بیانیه رسمی را به استحضار می رسانم:

۱ – در پی اتفاقات و درگیری هایی که در مورد تیم ملی –از جمله درباره اردوی دبی- پیش آمد بنده در تاریخ ششم ژانویه استعفای خود از سمت سرمربی تیم ملی ایران تقدیم رئیس فدراسیون فوتبال کردم، بدون هیچگونه درخواست مالی یا غرامت خواهی.

۲ – این تصمیم با رضایت رئیس، آقای تاج، اتخاذ شد. چرا که ایشان اعتراف کردند که نه شرایط لازم و نه قدرت اجرا و فراهم آوردن امکانات لازم برای فاز سوم برنامه از پیش تصویب شده تدارکاتی در راه جام جهانی را به دلایل مختلف و به طور ویژه به دلیل مخالفت‌های سیستماتیک آقای برانکو ایوانکوویچ ندارند.

۳ – با در نظر گرفتن اینکه شرایط لازم برای فاز سوم برنامه از پیش تعیین شده آمادگی تیم ملی، مهیا نیست من نگرانی جدی و حرفه ای خود را بابت آینده تیم ملی و موفقیت در مسیر انتخابی جام جهانی را ابراز کردم.

۴- بعد از ارائه استعفایم، حالا من نامه رسمی فدراسیون مبنی بر رد درخواست استعفای خود را دریافت کرده ام.

۵- تنها استنباط من از این تصمیم رئیس و هیات رئیسه فدارسیون این است که این تصمیم مهر تاییدی است بر اطمینان و اعتمادی که به تعهد و تخصص شخصی و حرفه ای من و خدمت صادقانه و تمام و کمال من به تیم ملی وجود دارد. بابت این موضوع سپاسگزاری فروتنانه خود را ابراز می کنم و آن را نشانه ای برای مسئولیت‌های بیشتری که بر دوش من قرار دارد می دانم.

۶ – با این وجود، می خواهم به صراحت اعلام کرد که این فاز سوم برنامه از پیش تعیین شده آمادگی، که تیم ملی ایران را به صدر رسانده و اعتبار و شهرت تیم ملی را در سراسر جهان افزایش داده، در این مقطع با توجه به مخالفت‌های مستمر و سیستماتیک آقای برانکو و دیگر چهره های ورزشی، تمام شده تلقی می شود.

۷ – از حالا به بعد، بر خلاف دیگر رقیبان که به طور مداوم برای رسیدن به جام جهانی کار می کنند، تیم ملی ایران برای بازی و تمرین فقط محدود به روزهای فیفا و قوانین و استانداردهای فیفا خواهد شد تا رضایت توصیه کنندگان محترم به تیم ملی ایران جلب شود.

۸ – این برنامه محدود به روزهای فیفا به هیچ وجه مورد حمایت من نیست بلکه با مخالفت و عدم رضایت من صورت می گیرد. بر این باورم که این برنامه غیرمسئولانه موقعیت تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی را به خطر می اندازد .

۹ – در نهایت، اجازه دهید به صراحت بگویم: بی شک این برنامه جدید در راه آمادگی جام جهانی نتیجه یک تصیم یک جانبه از سوی فدارسیون فوتبال، رئیس و هیات رئیسه آن است و در نتیجه مسئولیت تمام و کمال آن به عهده آنهاست.

602/101

کد خبر: 722079

وب گردی

وب گردی