این پایه نگهدارنده، اپل واچ شما را به یک مکینتاش بند انگشتی تبدیل می کند

وسایل جانبی به عضو جدانشدنی گجت های تکنولوژیک امروزی تبدیل شده اند و نمی توان محصولی را بدون تهیه یکی از آنها در اختیار داشت.

به گزارش ایسکانیوز، یقیناً فاکتورهای مهمی در خریداری یک وسیله جانبی مد نظر کاربر قرار می گیرد و در این بین کاربرد، جذابیت ظاهری و حتی نوستالژی تاثیرگذار هستند.

پایه نگهدارنده اپل واچ Elago W3 تمام فاکتورهای فوق را به همراه دارد و با قیمت 15 دلار و جنس بدنه سیلیکونی، با خلاقیتی نوآورانه و جالب ساعت هوشمند شما را به یک مکینتاش قدیمی بند انگشتی مجهز به درایو فلاپی تبدیل می نماید.

این پایه از مود نمایشگر شب هر دو نسل اپل واچ پشتیبانی می کند و می توانید از مکینتاش سنتی و خاطره انگیز اپل به عنوان ساعت رومیزی و زنگ هشدار کنار تخت استفاده کنید.

معماری طراحی این محصول هم چندان پیچیده نیست؛ شارژر اپل واچ به سادگی درون حفره جایگذاری شده پایه قرار گرفته و با فشار دادن آسان بدنه اصلی ساعت هوشمند می توان ضمن قرارگیری ایستاده آن از مزیت شارژ همزمان بهره برد.

شرکت Elago پایه نگدارنده بامزه و نوستالژیک W3 را در کنار مجموعه ای گسترده از لوازم جانبی مخصوص محصولات اپل از طریق وب سایتش یا فروشگاه آمازون به فروش می رساند؛ اما بدون شک مکینتاش قدیمی بهترین گزینه ای است که می توان با 15 دلار تهیه کرد.

200/202

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 722107

وب گردی

وب گردی