برخورداری: اجرای قانون، بلاتکلیفی در فدراسیون تیراندازی را پایان یافت

ملی پوش تیراندازی ایران گفت: به نظر می رسد با اجرای حکم دیوان عدالت اداری که از سوی دکتر سلطانی فر انجام شد، بلاتکلیفی این رشته پایان یابد، چرا که اصلا شرایط خوبی در فدراسیون تیراندازی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز ابراهیم برخورداری گفت: انتظار داشتیم رییس فدراسیون به قانون احترام می گذاشت و از قانون تبعیت می کرد تا آرامش بر این رشته حاکم شود.

این ملی پوش باسابقه گفت: ١٦ سال است عضو تیم های ملی هستم و برای من سوال پیش می آید که وقتی رای دیوان عدالت اداری ابطال مجمع است، چرا باز هم اصرار به ماندن می شود.

برخورداری گفت : قانون که مسأله پیش پا افتاده و عادی نیست، قانون باید اجرا شود و انتظار می رفت در رابطه با این فدراسیون ، تصمیمات قانونی زودتر تحقق پیدا می کرد تا خدای نکرده سرپیچی از قانون در ورزش باب نشود.

این ملی پوش کار وزارت ورزش و جوانان در انتخاب سرپرست فدراسیون تیراندازی را اجرای رای دیوان عدالت اداری عنوان کرد و اظهار داشت: خب طبیعی است وزارت ورزش و جوانان هم باید به این رای احترام می گذاشت در غیر این صورت خلاف مرتکب می شد.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد اجرای این رای می تواند به بلاتکلیفی این رشته پایان دهد چرا که اصلا شرایط خوبی در این فدراسیون حاکم نیست.

606/101

کد خبر: 722224

وب گردی

وب گردی