اپ‌ نت: برنامه‌ریزی برای انجام کارهای روزانه با Any.do

اپلیکیشن Any.do: To-do List & Task List این امکان را برای کاربران اندرویدی خود فراهم آورده تا لیست تمامی ملاقات‌ها، امور مهم و حتی لیست خریدها را همیشه به همراه داشته باشند و در زمان تعیین شده به آن‌ها یادآوری شوند.

به گزارش ایسکانیوز، امروزه با وجود داشتن مشغله‌ها و درگیری‌های ذهنی و فیزیکی، رسیدن به موقع به قرار ملاقات‌ها و به خاطر داشتن بعضی نیازهای روزمره اندکی دشوار به نظر می‌آید.

اپلیکیشن Any.do: To-do List & Task List یکی از جامع‌ترین اپ‌ها در زمینه مدیریت زمان و مدیریت کارهای روزانه و هفتگی می‌باشد چرا که علاوه بر اعلام زمان معین می‌توان یادداشت‌ها را به‌روز رسانی نمود و بین گجت‌های اندرویدی و سیستم‌های کامپیوتری همگام‌سازی کرد تا از طریق ایمیل بتوان یادداشت‌ها را تغییر داد و یا برچسب‌هایی به آن‌ها اضافه نمود. با فرا رسیدن زمان معین، دستگاه با هشدار لرزشی نیز به کاربر یادآوری می‌کند . اگر فعالیتی به صورت مداوم نیاز به تکرار داشته باشد امکان این که بتوان اپ را طوری تنظیم کرد که در تکرارهای بعدی نیز هشدار را به نمایش بگذارد وجود دارد.

برای داشتن یک خرید موفق و بدون فراموشی می‌توان لیست اقلام موردنیاز را تهیه کرد و با تهیه هرکدام از آن‌ها تیک مربوط را در اپ برداشته تا از لیست پاک شود و به این ترتیب موردی برای فراموش کردن وجود نخواهد داشت.

در ادامه می‌توان از ویژگی جذاب آن که امکان اضافه کردن یادداشت‌ها تنها با روش گفتار است یاد کرد، کافی‌ست کاربر مطلب موردنظر را به زبان بیاورد تا ثبت شود و نیازی به تایپ آن نباشد. امکان به اشتراک گذاری یادداشت‌ها هم در این اپ درنظر گرفته شده. این اپ با دارا بودن ویجت‌های اختصاصی تمامی امکانات و قابلیت‌های متعدد خود را در دسترس کاربران قرار می‌دهد همچنین دارای محیطی زیبا و شیک است و یکی از دو تم تیره و روشن را با سلیقه کاربر می‌توان برای آن برگزید و نیز از چندین زبان زنده دنیا مانند انگلیسی، آلمانی، عربی، ژاپنی و… پشتیبانی می‌کند.

اپلیکیشن Any.do: To-do List & Task List را می‌توانید برای اندروید از گوگل‌پلی و فارسروید و برای آیفون از اپ استور دانلود نمایید.

منبع: فارنت

205/200

کد خبر: 722254

وب گردی

وب گردی