مبینی: در 3 ماه نمی‌توانیم بدهی میلیاردی را حل کنیم/ وزیر قول حمایت داده است

سرپرست فدراسیون تیراندازی می‌گوید: وزیر ورزش برای مشکلات مالی این فدراسیون قول حمایت داده است.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی مبینی سرپرست جدید فدراسیون تیراندازی بعد از مراسم معارفه اظهار داشت: ما به این فدراسیون ماموریت یافته‌ایم و دو وظیفه مهم داریم. در درجه اول تلاش ما این است طبق برنامه‌ریزی فدراسیون عمل کرده و آنچه در تقویم وجود دارد عملیاتی کنیم. تیراندازان مسابقه جهانی هند و کشورهای اسلامی را پیش رو دارند بنابراین آرامش باید در این رشته حاکم شود و ورزشکاران نیز دغدغه نداشته باشند. وظیفه دارم کمک کنم تا ورزشکاران بدون دغدغه اعزام شوند.

وی افزود: هدف دیگر ما این است بدون چالش و تنش مجمع را برگزار کنیم تا فرد اصلح مشخص شود. با صحبتی که با وزیر داشتیم او هم قول حمایت داده است و به ما گفته از نظر مالی نیز به فدراسیون کمک می‌کند.

مبینی درباره بدهی‌های میلیاردی فدراسیون تیراندازی خاطرنشان کرد: ما که نمی‌توانیم در 2-3 ماه بدهی میلیاردی را حل کنیم. با بودجه‌ای که وزیر قول داده تلاش می‌کنیم این کشتی را به سرمنزل برسانیم و تلاش می‌کنیم فدراسیون روند رو به جلو را ادامه دهد.

سرپرست فدراسیون تیراندازی در پایان درباره انتخاب سرمربی برای تیم ملی عنوان کرد: باید جلسه کمیته فنی تشکیل دهیم. بنده اعتقاد دارم صاحب‌نظران درباره سرمربی می‌توانند تصمیم بگیرند.

604

کد خبر: 722270

وب گردی

وب گردی