اجرای حکم دیوان عدالت اداری برای وزارت ورزش و جوانان یک تکلیف قانونی است

مهدی یوسفی، دبیر انجمن حقوق ورزش ی ایران گفت: دیوان عدالت اداری یکی از شعب قوه قضاییه است و وظیفه آن نظارت بر رفتار و آراء صادره از سوی دستگاه های اجرایی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازپایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مهدی یوسفی عضو هیات علمی دانشگاه و دبیر انجمن علمی حقوق ورزش ی ایران درباره اجرای حکم دیوان عدالت اداری درباره ابطال انتخابات فدراسیون تیراندازی و برگزاری مجدد انتخابات این فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان گفت: مطابق قانون، دیوان عدالت اداری یکی از شعب قوه قضاییه است و وظیفه آن نظارت بر رفتار و آراء صادره از سوی دستگاه های اجرایی است و اجرای حکم دیوان عدالت اداری برای وزارت ورزش و جوانان یک تکلیف قانونی بود که انجام شد.

وی ادامه داد : شان دیوان ، نظارت بر تصمیمات و آراء و بخشنامه های دستگاه های اجرایی و حتی شهرداری ها و روابط کارگر و کارفرماست.
این وکیل پایه یک دادگستری درباره برگزاری مجدد انتخابات فدراسیون تیراندازی از سوی دیوان عدالت اداری گفت: اگر وزارت ورزش و جوانان نسبت به آن بی اعتنایی می کرد برابر قانون منجر به صدور حکم انفصال از خدمات دولتی برای بالاترین مقام مسئول این وزارتخانه می شد.

606/101

کد خبر: 722281

وب گردی

وب گردی