تشکر رئیس مجلس از پوشش رسانه‌ای خبرگزاری خانه ملت در جریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه

رئیس مجلس شورای اسلامی از تلاش بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون به ویژه خبرگزاری خانه ملت در پوشش رسانه‌ای نشست‌های علنی پارلمان در جریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه تشکر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، علی لاریجانی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه 26 دی ماه) مجلس شورای اسلامی پس از پایان بررسی مواد ارجاعی لایحه برنامه ششم توسعه کل کشور اظهار داشت: از همه نمایندگان باید تشکر کرد زیرا بسیار نجیبانه در این 6- 7 هفته حضور داشتند و با سعه صدر و روحیه مسئولیت‌شناسانه کار کردند. از اینکه نمایندگان بر موضوعی اصرار می‌کردند نشان می‌داد که بر موضوعی دغدغه دارند و این امر بسیار لذت‌بخش بود زیرا برخی از نمایندگان با وجود اینکه سال اول حضور خود در مجلس را می‌گذراندند، دغدغه حل مسائل مردم را داشتند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از نمایندگان تقاضای عفو دارم زیرا در برخی موارد ممکن است شما را نمی‌دیدم یا اینکه صدای شما را نمی‌شنیدم که ممکن است حقی از شما ضایع شده و ما اعلام رأی کرده ایم زیرا اعضای هیأت رئیسه نیز ممکن است دچار این مشکل شده باشند.

لاریجانی ادامه داد: از همه اعضای کمیسیون تلفیق برنامه به خصوص جناب آقای دکتر حاجی بابایی لازم می‌دانم که تشکر کنم که کار شاقی بود زیرا لایحه‌ای که دولت داده بود دارای موادی بود که باید آن را تنظیم می‌کردند و خیلی زحمت زیادی کشدیند و شبانه روز کار زیادی کردند، از همه آنها تشکر می کنم.

رئیس قوه مقننه ضمن تشکر از دولت و سازمان برنامه و بودجه متذکر شد: دولت و سازمان برنامه به خصوص آقای دژپسند همدلانه کار کردند، ابتدای کار ایرادهایی مطرح بود که منجر به تفاوت رأی دولت و کمیسیون تلفیق وجود داشت و الحمدالله ما توانستیم اشکالات مسیر را با همدلی رفع کنیم.

وی افزود: از نواب محترم ریاست مجلس شورای اسلامی آقایان دکتر پزشکیان و دکتر مطهری تشکر می کنیم که در برخی موارد جور ما را در نبود ما می‌کشید. همچنین از دبیران، ناظران کمیسیون های تخصصی که تلاش‌های آنان در کمیسیون تلفیق به بار نشست، همچنین از سخنگوی هیأت رئیسه که به موقع گزارش های لازم را به مردم دادند، تشکر می کنیم. همچنین از مصاحبه‌های مستمر آقای حاج بابایی برای در جریان قرار دادن مردم تشکر می‌کنیم.

لاریجانی گفت: از وزرا، مسئولان سازمان‌ها که در کمیسیون تلفیق و مجلس کمک‌های لازم را داشتند تشکر می‌کنم زیرا برنامه توسعه بین قوای مختلف همگانی است و قطعا همکاری آنها کمک حال ما بوده است.

وی ضمن تشکر از دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌ها، کارشناسان معاونت قوانین و آقای امیدوار رضایی اظهار داشت: از معاونت نظارت اجرایی بخش‌های مختلف ادارات کل کمیسیون‌ها، صحن، مشاورین، تدوین قوانین و بخش تنقیح قوانین و همچنین تحریرات و تکثیر مذاکرات و چاپخانه مجلس تشکر می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از بخش‌های پشتیبانی مجلس مانند ترابری، مهندسی، امور فنی، تدارکات، تغذیه و خدمات، بیان کرد: از روابط عمومی مجلس و همچنین بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون و خبرگزاری خانه ملت تشکر می‌کنم. همچنین از بخش‌های مختلف رسانه‌ای که در این زمینه به موقع اطلاعات را به مردم ارائه کردند تشکر می‌کنم. از حراست و یگان حفاظت و نیروی انتظامی مستقر در مجلس نیز تشکر می‌کنم.

302/300

کد خبر: 722282

وب گردی

وب گردی