نخبه جوان دانشگاه آزاد اسلامی: آیت الله هاشمی  رفسنجانی تکرار نشدنی است

نخبه واحد ارومیه گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی با توجه به منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، از فعالیت های باشگاه پژوهشگران حمایت می کرد.

رسول رنجبریان عضو باشگاه پژوهشگران جوان در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز اظهار داشت: تاثیر آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهر الشمس بوده و تکرار نشدنی است و حمایت های وی از پژوهشگران، نخبگان و تشویق جوانان به علم قابل وصف نیست در این راستا از نزدیک در جلسه ای که با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی با نخبگان کشور داشتند شرکت کردم و در جریان سخنان وی با نخبگان قرار گرفتم.

وی افزود: آیت الله هاشمی با توجه به منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی به جوانان تاکید داشت که به وسیبله تکیه بر اقتصاد مقاومتی با تحریم ها مقابله کنیم.

رنجبریان اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در راستای تائید گزارش ارئه شده توسط زارع رئیس باشگاه پژوهشگران فعالیت های این باشگاه را تائید و تشویق کرد.

عضو باشگاه پژوهشگران جوان تصریح کرد: حدود 20 سال سابقه فعالیت در هیات علمی دانشگاه دارم و در این مدت حدود 50-60 کنفرانس، سمینار و جشنواره علمی شرکت داشتم و در اکثر این جشنواره ها به عنوان سخنران داخلی و خارجی شرکت داشته ام، عمده فعالیتم در زمینه کارهای زیست محیطی خصوصا دو گونه ماهی سفید و ماهی کپور در حوزه جنوبی دریای خزر و استان مازندران است و در طی چند سال حدود 12 فلز سنگین را روی این ماهیان آزمایش کرده و یکسری از داده ها مورد تائید WHO واقع شد و به عنوان رفرنس جهانی از آن استفاده می شود.

وی با توجه به اینکه عضو استعدادهای برتر باشگاه پژوهشگران است گفت: فعالیت های باشگاه پژوهشگران تاکنون مثبت بوده ولی باید مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی به فعالیت باشگاه بهای بیشتری بدهد و از نظر بودجه جوانان را تحت حمایت قرار دهد البته با توجه به حمایت و زحمات دکتر زارع رئیس باشگاه پژوهشگران، اگر به کل سیستم بهای بیشتری داده شده و از جوانان پژوهشگر حمایت مالی صورت گیرد، از معضل فرار مغزها از ایده های مفید جوانان حمایت شود.

205/200

کد خبر: 722301

وب گردی

وب گردی