فرماندار نهبندان خواهان افزایش فعالیت سرمایه گذاران در شهرستان شد

فرماندار نهبندان خواهان افزایش فعالیت سرمایه گذاران در این منطقه مرزی شد و گفت: از بدو امر تاکنون فقط به امور یومیه و جاری مردم پرداخته شد و سرمایه گذاری در این شهرستان وجود خارجی پیدا نکرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکا نیوز،اصغر نظافت روز یکشنبه در شورای اداری شهرستان که با حضور سید علی اکبر پرویزی استاندار و جمعی از مدیران کل استان برگزار شد، افزود: تا به زیر ساخت های توسعه توجه نشود، صحبت از توسعه امری بیهوده است.
وی اضافه کرد: به این شهرستان به لحاظ زیر ساخت توسعه ای در دولت های قبلی کمتر توجه شده و حتی با واژه نامانوس محرومیت هم به آن توجه نشده است.
وی با بیان اینکه تا زیر ساخت ها آماده نشود، صنعت و تولید هم محقق نخواهد شد، تاکید کرد :تامین گاز و برق واحدهای تولیدی و بخش معدن نهبندان بسیار حایز اهمیت است.
وی اظهار کرد که برای گاز رسانی اقدام های خوبی انجام شد، در بخش تامین انرژی الکتریکی هم احداث پست 132 کیلو ولت برای برق رسانی به معادن شهرستان اهمیت ویژه ای دارد .
نظافت در ادامه یادآور شد: در بحث راهسازی با توجه به اعتبار قطره چکانی با مشکل عدیده ای رو به رو هستیم که با تخصصی شدن اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، امیدواریم این مشکلات روز به روز بیشتر رفع شود.
وی اسقرار واحد معاینه فنی خودروهای سنگین را از جمله نیازهای اصلی شهرستان عنوان کرد و خواهان تعیین تکلیف پایانه بار شهید شوشتری با توجه به اینکه مشکلات اجتماعی را دامن می زند، شد.
فرماندار نهبندان ادامه داد: در بحث آب مشکلی نیست، اما بیش از 90 درصد آب در بخش کشاورزی صرف می شود، بقیه به بهداشت، شرب و دیگر مصارف اختصاص دارد.
به گفته نظافت، سختی بیش از حد آب مردم را با مشکلاتی مواجه کرده است، انتظار می رود با تصفیه خانه های مجهز این مشکل هم رفع شود.
وی به نیازهای بهداشت و درمان منطقه اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه نهبندان در مسیر جاده ترانزیت بیرجند - زاهدان قرار دارد، بیمارستان 32 تخت خوابی نمی توانند خدمات مطلوبی را ارایه دهد.
وی عنوان کرد: قرار بود، بیمارستان نهبندان 64 تخت خوابی احداث شود امیدواریم با مکاتبه های انجام شده این مشکل هم حل شود.

کد خبر: 722363

وب گردی

وب گردی