تشکیل جلسه کمیته دانشجویی برنامه ریزی گرامیداشت ایام الله دهه فجر

کمیته دانشجویی با مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برای برنامه ریزی گرامیداشت ایام الله دهه فجر در واحد بوکان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، به منظور برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر ایام الله مبارک دهه فجر، جلسه کمیته دانشجویی جهت برنامه ریزی گرامیداشت دهه فجر دانشگاههای شهرستان بوکان با مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در واحد بوکان تشکیل شد.

در ابتدای جلسه دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان به عنوان مسئول و رئیس این جلسه ضمن عرض خیر مقدم به حاظرین به اهداف برگزاری این جلسه اشاره کرد و افزود : هدف از تشکیل کمیته دانشجوی جهت برنامه ریزی گرامیداشت دهه فجر دانشگاههای شهرستان بوکان و نقش بی‌بدیل دانشگاهیان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و فراهم کردن زمینه آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان و نسل جوان امروزی با آثار، برکات و دستاوردها نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ضیائی افزود : برنامه های ایام الله دهه فجر باید همراه با شور و نشاط و همچنین سعی شود دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبین شود.

ضیائی در ادامه تاکید کرد : اعضای کمیته دانشجویی در برگزاری منسجم، متمرکز و هماهنگ برنامه های ایام الله دهه فجر باید تلاش کنند تا با اجرای هرچه بهتر برنامه ها مشت محکمی بر دهان بدخواهان و یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی زده شود.

وی با تاکید بر تقویت و برگزاری نشست ها و کرسی ها آزاد اندیشی در ایام الله مبارک دهه فجر اشاره کرد و افزود : تقویت نشست ها و کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها نقطه مثبت برای دانشگاه و همچنین باعث مشارکت اساتید و دانشجویان در برنامه های فرهنگی خواهد شد.

در پایان اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص نحوه برنامه های اجرایی در دهه مبارک فجر مطرح کردند.

همچنین مقرر شد دستورالعمل و صورتجلسه این جلسه به حاضرین جلسه ابلاغ شود.

200

کد خبر: 722380

وب گردی

وب گردی