سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل با حضور سرپرست دبیرخانه هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان  و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و تنی چند از مسئولین شهرستان سیاهکل معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر مهرداد گودرزوند چگینی سرپرست دبیرخانه هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل ضمن تسلیت ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستآورد های بزرگ انقلاب اسلامی است که امروز به یک درخت تنومند در آموزش عالی کشور تبدیل شد .

وی افزود: امروز دانشگاه آزاد اسلامی در دهه چهارم کیفیت بوده که مهمترین عامل پیشرفت است . تغییر نگرش به دانشگاه باید متناسب با دیدگاه جامعه بوده و دارای خروجی مناسب با کیفیت خوب داشته باشیم. این مجموعه عظیم که توسط مرحوم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی بنیان نهاده شد و با حمایت حضرت امام (ره ) و پشتیبانی مقام معظم رهبری به بزرگترین دانشگاه حضوری جهان تبدیل شد حاصل زحمات کسانی است که رشد آموزش عالی کشور و آموزش با کیفیت همیشه یکی از دغدغه های آنان بود.

دکتر گودرزوند چگینی با برشمردن ابعاد شخصیتی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی خاطر نشان کرد: شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از چهره های شناخته شده در سیاست همیشه مورد توجه جهانیان بود و ایشان به عنوان یار دیرین امام (ره ) و رهبری همیشه در اعتلای سازندگی و آموزش عالی در کشور تلاش می کرد تا فرزندان این مرز و بوم تحصیل در دانشگاهی با کیفیت را درکشور تجربه کنند و از این که در میهن اسلامی ادامه تحصیل دهند افتخار کنند.

سرپرست دبیرخانه هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تصریح کرد: شهرستان سیاهکل یکی از شهرهای گیلان است که دارای ظرفیت های بسیار خوب بوده و داشتن آموزش عالی برای این شهر با قدمت تاریخی و پتانسیل های آن می تواند این شهر را به جایگاه اصلی خود برساند و جا دارد از مسئولین این شهر که با همدلی و همراهی در کنار دانشگاه آزاد اسلامی همیشه یار و پشتیبان توسعه آموزش عالی بوده اند تشکر و قدردانی نمایم.

لازم به ذکر است در پایان از زحمات علیرضا یعقوب نیا رئیس سایق این مرکز دانشگاهی تقدیر و دکتر سیروس بیدریغ شارمی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل معرفی شد.

200

کد خبر: 722383

وب گردی

وب گردی