سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش با حضور سرپرست دبیرخانه هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر مهرداد گودرزوند چگینی سرپرست دبیرخانه هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش ضمن تسلیت ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مهمترین ارکان کشور است که در کنار آموزش عالی تشکیل دهنده رکنی اساسی جهت هدایت و رهبری آموزش عالی کشور است که در تولید علم کشور بسیار ثمربخش می درخشد.

وی ادامه داد: یکی از دستآورد های بزرگ انقلاب اسلامی است که به برکت کمکهای مالی معمار بزرگ انقلاب اسلامی و با ایده حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و پشتیبانی مقام معظم رهبری تا به امروز رشد کرده و الان ما می توانیم به جرأت بگوییم که این شجره تنومند انقلاب اسلامی امروز به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان به ثمر نشست و ما به خود میبالیم.

دکتر گودرزوند همچنین بیان داشت: ارتقای کیفیت آموزش و خروجی آن باید در سطح دانشگاهها مورد توجه قرار گیرد و نباید صرفا به دریافت مدرک اکتفا کرد بلکه باید طوری عمل کرد که فارغ التحصیلان از این مراکز علمی بتوانند به رفع مشکلات مملکت کمک کنند که این یکی از دغدغه های همیشگی مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

سرپرست دبیرخانه هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تاکید کرد: اعضای هیأت علمی باید در دانشگاه آزاد اسلامی با بروز کردن علم و همچنین تولید علم نافع بتوانند به کشور و بخش پژوهش خدمات دهی کنند و این مسیر باید به سمت پژوهش ثمربخش پیش رود.

این مقام مسئول تاسیس شرکت های دانش بنیان را یکی از تعهدات دانشگاهیان دانست و اظهار کرد: امروز ما به سمت تولید مداری حرکت خواهیم کرد و کار پژوهش و تولید علم بدون خریدار بی فایده است و باید کاری کرد که تمام خروجی های پژوهش بتواند علاوه بر کسب درآمد مشکل گشای معضلات کشور باشد چرا که خروجی های آموزش عالی کمک به دولت است و حرکت به سمت تولید علم نافع و تاسیس شرکت های دانش بنیان باید مد نظر قرار گیرد.

دکتر گودرزوند چگینی افزود: وجود دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش دراین شهرستان با توجه به سابقه دیرینه این شهرو وجود پتانسیل های علمی بسیار خوب موجود در آن می تواند برای رشد شهرستان بسیار موثر و مفید باشد و جا دارد از همراهی امام جمعه و مسئولین شهرستان که همواره از نزدیک همیار و همراه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش بوده اند سپاسگزار باشم.

در پایان این مراسم از زحمات دکتر اسماعیل کاظم پور تقدیر و دکتر حسین خارا به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش معرفی شد.

لازم به ذکر است دکتر حسین خارا با مرتبه علمی دانشیاری، مدیریت گروه آموزشی شیلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، مدیر داخلی و عضو هیئت تحریریه مجله علوم زیستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و مدیریت ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان را در کارنامه کاری خود دارد.

200

کد خبر: 722385

وب گردی

وب گردی