حمایت از نظام، رهبری و دولت خواست آیت الله هاشمی رفسنجانی بود

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم ایران خواست آیت الله هاشمی رفسنجانی که همان حمایت از نظام، رهبری و دولت است را هیچ گاه فراموش نمی کنند.

به گزارش ایسکانیوز، بهرام پارسایی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: قطعا شخصیت هایی همانند آیت الله هاشمی رفسنجانی از چهره های تاثیرگذار در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بودند و در این دوره هم این شخصیت سیاسی می توانست نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در مراسم وداع با این بزرگمرد نشان داد که مردم و مسوولان پیام و خواست وی را شنیده اند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ایران در این دوران نیز خواست آیت الله هاشمی رفسنجانی را فراموش نمی کنند.
پارسایی با تاکید بر این که مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره در راستای منافع ملی و کشور گام برداشته است، اظهار داشت: با تمام هجمه هایی که دلواپسان در این مدت وارد می کنند ما به انتخابات آینده همچنان امیدواریم.
وی افزود: با توجه به هجمه های مختلف دلواپسان و همچنین مشکلاتی که کشور در هشت سال دولت گذشته پشت سرگذاشت، آنان تلاش می کنند هر موضوعی را بهانه کنند تا در بین مردم احساس یاس، ناامیدی و سرخوردگی به وجود آورند یا انتظارات مردم را به دور از واقعیت ها بالا ببرند تا ملت سرخورده شود و در انتخابات شرکت نکند.
سخنگوی فراکسیون امید مجلس دهم یادآور شد: مردم ایران همانند انتخابات 92 حضور پرشوری در اریبهشت96 خواهند داشت زیرا به این نتیجه رسیده اند که خالی کردن صحنه انتخابات زیانبار است و افرادی که می خواهند با یک تفکر حداقلی عرصه را در دست بگیرند ناکام خواهند ماند.
پارسایی ادامه داد: خواسته آقای هاشمی رفسنجانی هم همواره حمایت از نظام و رهبری و بها دادن به مطالبات و حق و حقوق مردم بوده است،رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتخابات دور قبل و تاکنون هم در کنار دولت بود و قطعا در انتخابات بعدی هم از دولت و آقای روحانی حمایت می کند.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه سال 1396 برگزار می شود.
بر اساس جدول زمان بندی تعیین ‌شده داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می ‌توانند از 22 تا 26 فروردین ماه به مدت پنج روز نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

308/300

کد خبر: 722392

وب گردی

وب گردی