تکلیف المپیکی‌های فرنگی امروز مشخص می‌شود/حضور یا خط خوردن همیشگی

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی از امروز دوشنبه آغاز می‌شود که تکلیف فرنگی‌کاران المپیکی برای ادامه همکاری با کادر فنی جدید روشن خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۷ تهران از عصر امروز در خانه کشتی آغاز می شود. حضور نفرات دعوت شده به این مرحله از تمرینات حساسیت چندانی ندارد، اما حساب فرنگی کاران المپیکی از دیگر نفرات جداست و متولیان فدراسیون و کادر فنی، نگاه ویژه ای به حضور یا عدم حضور این ملی پوشان در اردوی کنونی دارند.

به هر حال شاگردان محمد بنا بعد از نمایشی کم فروغ در المپیک ۲۰۱۶ ریو و بازگشت ایران ترجیح دادند تا امروز در خصوص ادامه فعالیت در عرصه ملی، اظهار نظر نکنند و همچنان به ریکاوری و استراحت بپردازند!

این در حالی است که کادر فنی به سرمربیگری علی اشکانی از همان روزهای ابتدایی حضور در این مسئولیت سنگین، سعی کرد تمامی مدعیان کشتی فرنگی را گردهم آورد و به همین دلیل بارها از ملی پوشان المپیکی به طرق مختلف برای حضور در اردو دعوت کرد. در مقابل اما تا به امروز هیچ پاسخ قانع کننده ای از آنها نشنید و به رغم بی توجهی مکرر ملی پوشان المپیکی، باز هم آنها را به اردوی جام جهانی دعوت کرد.

آنچه مسلم است تکلیف بسیاری از اما و اگرهای کشتی فرنگی، امروز روشن خواهد شد و حضور یا غیبت فرنگی کاران المپیکی در اردو، ابهامات اهالی کشتی و کادر فنی تیم ملی را برطرف خواهد ساخت. شاید هم برخی از این نفرات با توجه به حضور مدعیان جوان و باانگیزه، ترجیح می دهند همچنان ریکاوری و استراحت کنند تا اینکه وارد عرصه رقابت و مصاف با رقبای تازه نفس خود شوند.

604

کد خبر: 722420

وب گردی

وب گردی