سردار سپهر : "تا زنده ایم، رزمنده‌ایم " راهبرد اساسی و باور پاسداران انقلاب اسلامی است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه تداوم پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن اقدامی است که منوط به اشتغال پاسداران نمی‌باشد، گفت: شعار "تا زنده ایم، رزمنده‌ایم " راهبرد اساسی و باور پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پانزدهمین محفل انس و مودت بازنشستگان (وابستگان) نمایندگی ولی فقیه در سپاه در سخنانی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر اینکه بازنشستگان جزو وابستگان به سپاه تلقی شوند، اظهار کرد:تداوم پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن اقدامی است که منوط به اشتغال پاسداران نمی‌باشد بلکه در دوران مختلف زندگی ،نگهبانی از انقلاب اسلامی به عنوان رسالتی مهم بر دوش پاسداران است.

وی افزود: برخورداری ازحجم متراکم تجارب پاسداران در ابعاد مختلف و سرمایه‌های ارزشمندی که آنان در دوران خدمت پاسداری به دست آورده‌اند برای کمک به پیش برندگی و تداوم انقلاب یک امر مهم و حیاتی است.
سردار سپهر در ادامه تصریح کرد: تداوم صیانت مکتبی ،انقلابی و ولایی از خود پاسداران از نکته‌های دیگر بیان رهبری معظم انقلاب است که این در صورتی محقق می شود که این عزیزان ارتباط مستمری را با سپاه و موضوع پاسداری از انقلاب داشته باشند.

وی با بیان اینکه بازنشستگان عناصر صاحب تجربه‌ای هستند که در ابعاد مختلف قادرند به نظام اسلامی کمک کنند ، گفت: براساس تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید از تجارب ارزنده بسیاری از فرماندهان، مدیران و پیشکسوتان دفاع مقدس در بخشهای مختلف استفاده کرد.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: امروز به استعداد پاسداران شاغل، پاسداران بازنشسته ای داریم که در اقصی نقاط کشور حضور داشته و بخش عمده‌ای از آنان همچون گذشته به انجام رسالت و مأموریت خود در انتقال تجارب ارزشمند به نسل جوان بسیجی می‌پردازند.
وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در معرض آماج توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان قرار داشته و امروز که با طیف گسترده‌ای از تهدیدات حوزه فرهنگی مواجهیم ، بازنشستگان سپاه می‌توانند در این عرصه به ایفای نقش انقلابی بپردازند.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پایان از شعار "تا زنده ایم، رزمنده‌ایم " به عنوان راهبرد اساسی و باور پاسداران انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: روحیه خستگی ناپذیری، بن بست شکنی، انقلابی گری، عمل جهادی و پیش برندگی انقلاب در پاسداران انقلاب اسلامی وجود داشته و بازنشستگان سپاه امروز درعرصه‌های خدمت رسانی به نظام اسلامی و کمک به پیشرفت کشور از جمله محرومیت زدایی و سازندگی به ایفای نقش می‌پردازند.

302/300

کد خبر: 722455

وب گردی

وب گردی