پاداش قهرمانی در نیم فصل برای بانوان شمشیربازی دانشگاه آزاد اسلامی

رقابت های لیگ شمشیر بازی بانوان ایران با برگزاری رقابتهای اسلحه اپه و قهرمانی شمشیربازان دانشگاه آزاد به پایان دور رفت خود رسید و این تیم قهرمان نیم فصل شد.

به گزارش ایسکانیوز، در رقابتهای اسلحه اپه که روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته در سالن شهید کلاهدوز تهران برگزار شد پس از انجام 36 بازی تیم دانشگاه ازادبا باکسب 9پیروزی و 27امتیاز درجایگاه نخست ایستاد وو تیمهای هیات های همدان واردبیل با کسب 23 امتیاز در رده های بعدی ایستادند.

در رقابتهای اسلحه سابر هم که پیش از این به پایان دور رفت خود رسیده بود دانشگاه آزاد با کسب 6پیروزی و18امتیاز در سکوی نخست ایستاد وتیم های طراوت لاهیجان وشهرداری کرج با کسب 16 و 14 امتیاز به ترتیب دوم وسوم شدند.

در اسلحه فلوره هم دانشگاه آزاد با کسب 9پیروزی و27امتیاز در سکوی نخست ایستاد وتیمهای هیات یزد با 25امتیاز وفولاد مبارکه یزد با 23 امتیاز دوم وسوم شدند.

درمجموع سه اسلحه هم در پایان دور رفت رقابتهادانشگاه آزادبا72امتیاز به عنوان قهرمانی نیم فصل اول رقابتها دست یافت هیات شمشیر بازی یزد با 56امتیاز بر سکوی دوم ایستاد وفولاد مبارکه سپاهان اصفهان باکسب44امتیاز به عنوان سوم دست یافت.

این رقابتها با برگزاری دیدارهای دور برگشت در اسلحه های اپه وسابر در روزهای پنجشنبه وجمعه اینده به صورت فشرده و مستمر پی گیری می گردد تا درروز جمعه 16 بهمن ماه سال جاری با تعیین قهرمانان سه اسلحه ومجموع سه اسلحه به پایان برسد.

بدنیست بدانید شمشیربازان پس از قهرمانی در نیم فصل از سوی معاون ورزش تشویق شدند و به زودی پاداش خواهند گرفت.

601

کد خبر: 722485

وب گردی

وب گردی