مسئولان فدراسیون کشتی از مرادعلی شیرانی دیدار کردند

جمعی از مسئولان فدراسیون کشتی با حضور در منزل مرادعلی شیرانی، رئیس اسبق فدراسیون، دارنده مدال برنز جهان و جانباز سرافراز دفاع مقدس از تلاش‌‌های این پیشکسوت کشتی تقدیر کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون کشتی، در این دیدار که رضا لایق دبیر فدراسیون، ابراهیم جوادی، رئیس کمیته پیشکسوتان، سلطانعلی ترخاق مشاور عالی رئیس فدراسیون کشتی و علیرضا حیدری رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی نیز حضور داشتند، لایق گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان مدیریتی کشتی کشور را به شیرانی ارائه نمود.

شیرانی نیز در این دیدار صمیمانه ضمن ابراز رضایت از حضور یکی از اهالی کشتی در رأس فعالیت‌های این رشته و توجه به مسائل اخلاقی، بهره‌گیری از نقطه نظرات و تجارب پیشکسوتان و حضور چهره‌های جوان و مدال آور را از جمله فعالیت‌های مناسب فدراسیون کشتی دانست.

عضو سابق وزن 52 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی همچنین بر پشتوانه‌سازی و توجه هرچه بیشتر به کشتی نوجوانان و جوانان تأکید کرد.

جانباز سرافراز مرادعلی شیرانی متولد 30 اسفندماه 1333 در اصفهان، سابقه حضور در بازی‌های المپیک تابستانی 1976 ملبورن و مدال برنز رقابت‌های جهانی 1977 در وزن 52 کیلوگرم را در کارنامه ورزشی خود دارد.

شیرانی در عملیات آزادسازی خرمشهر به درجه جانبازی نائل شد، وی سابقه ریاست فدراسیون کشتی و ورزش‌های کارگری را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

604

کد خبر: 722492

وب گردی

وب گردی