برگزاری نخستین IT WEEKEND در دانشگاه شریف

اولین جشنواره دنیای فناوری اطلاعات IT WEEKEND در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ دانشگاه صنعتی شریف در نظر دارد مجوعه رویدادهایی با عنوان جشنواره فناوری اطلاعات (IT Weekend) را به صورت سالیانه و در بازه های سه ماهه به صورت تخصصی و در حوزه های خاص فناوری اطلاعات برگزار نماید.
اولین دوره این رویداد روز 30 دی ماه سال جاری و با تمرکز بر مسائل روز دنیای فناوری اطلاعات در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
گفتنی ست؛ این رویدادها برگرفته شده از کنفرانس های (TED) ولی در حوزه تخصصی فناوری اطلاعات و با احترام به ارزش‌های فرهنگی ایران اسلامی و در چارچوب قوانین کشور برگزار می‌شوند، در این رویداد افراد متخصص و سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات، تجربیات خود را با ارایه سخنرانی هایی با مخاطبان به اشتراک می گذارند.
در این قالب، نوآوران و پیشوایان اندیشه و عمل در حوزه‌ فناوری اطلاعات گردهم فراخوانده شده تا ایده‌ها و ماجراهای خود را به اشتراک بگذارند.
بنا بر این گزارش؛ دانشگاه صنعتی شریف با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری، سازمان فناوری اطلاعات ایران، مرکز شتابدهی و نوآوری پارک فناوری پردیس، مرکز تحقیقات و مخابرات ایران، موسسه داده کاوی گیتا، شرکت تحلیل افزار مبتکر میراث، مجموعه شرکت های حصین و مجموعه بامیلو و با هدف اصلی معرفی و شناساندن ایده‌های بکر و خلاق، این رویداد را برگزار خواهد کرد.

گفتنی ست؛ "اولین جشنواره دنیای فناوری اطلاعات IT WEEKEND " 30 دی ماه برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی رویداد به آدرس ؛www.itweekend.ir مراجعه نمایند.

201

کد خبر: 722531

وب گردی

وب گردی