انتقام در فضای مجازی از رقیب عشقی

پسر 20 ساله زمانی که متوجه شد،‌ رقیب عشقی‌اش حاضر نیست از تصمیم برای دوستی با دختر جوان صرف‌نظر کند، دست به انتقامگیری عجیبی زد. او با جا زدن خود به جای هم دانشگاهی، کلیپ‌های غیراخلاقی در گروه تلگرامی دانشگاه منتشر کرد و دوستش را به دردسر انداخت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازجام‌جم، هفته گذشته پسری 21 ساله که دانشجوی رشته مهندسی بود با حضور در پلیس فتای شهرستان گناباد از مزاحمی تلگرامی شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: با شروع امتحانات دانشگاه، کمتر در گروه تلگرامی که دانشجویان دانشگاهمان و استادان در آن عضو بودند، فعالیت می‌کردم تا این‌ که چند روز پیش، تعدادی از استادان و همکلاسی هایم برایم خصوصی پیام فرستادند و خواستند، دیگر در گروه تلگرامی عضو نباشم.

او افزود: زمانی که با این پیام‌ها رو‌به‌رو شدم، با آنها تماس گرفتم و علت را جویا شدم و پی بردم در گروه، کلیپ‌های غیراخلاقی به نام من منتشر شده و همین باعث بروز مشکلاتی میان اعضای گروه شده است. هر چه گفتم من دو هفته‌ای است که در گروه فعال نبوده‌ام باورشان نمی‌شد. شوکه شدم و نمی‌دانستم چه کسی به جای من این کار را می‌کند و آبرو و اعتبارم را در دانشگاه به خطر انداخته است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس فتای شهرستان گناباد برای شناسایی و بازداشت مزاحم تلگرامی ادامه داشت تا این‌ که دو روز پیش، ردپای پسری 20 ساله در این پرونده به دست آمد و او بازداشت شد.

متهم با انتقال به پلیس فتا، اظهارات ضد و نقیضی را بیان کرد و مدعی شد، شاکی را نمی‌شناسد و اشتباه بازداشت شده است، اما زمانی که از سوی وی به عنوان همکلاس دانشگاهش مورد شناسایی قرار گرفت، سکوت خود را شکست و اعتراف کرد.

متهم به افسر تحقیق گفت: به دختری که هم‌دانشگاهی ما بود، علاقه‌مند بودم. همزمان متوجه شدم همکلاسی‌ام نیز به همان دختر علاقه‌مند است. هر دویمان شیفته یک نفر بودیم. هر کدام می‌خواستیم با او دوست شویم و بعد برای ازدواج به خواستگاری برویم. موضوع را به دوستم گفتم و همین سرآغاز درگیری و مخالفت شد. هیچ کدام حاضر نبودیم به خاطر دیگری گذشت کنیم.

او افزود: مدتی بعد متوجه شدم دختر جوان هم به او علاقه‌مند است. قدرت تحمل این ماجرا را نداشتم و درصدد بودم، هر طور شده همکلاسی‌ام را بد جلوه دهم تا آن دختر او را فراموش کند و به من علاقه‌مند شود. بنابراین عکس و اطلاعات دوستم را از اینستاگرامش سرقت کردم. زمانی که متوجه شدم او چند روزی است در گروه تلگرامی دانشگاه فعال نیست، تصمیم گرفتم، نقشه‌ام را عملی کنم. خود را به جای او جا زدم و شروع کردم به ارسال کلیپ‌های غیراخلاقی در گروه و با این ترفند او را به دردسر انداختم. فکر نمی‌کردم ماجرا لو برود و بازداشت شوم.

سرهنگ علی‌اکبر کیانی، فرمانده انتظامی شهرستان گناباد در این باره به جام‌جم گفت: برای متهم، قرار قانونی صادر شد و تحقیقات ادامه دارد.

704/700

کد خبر: 722533

وب گردی

وب گردی