ال جی با استفاده از لوله های انتقال حرارت، ایمنی باتری موبایل G6 را تضمین می کند

کمپانی ال جی برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد موبایل G6، از لوله های مسی انتقال حرارت بهره می گیرد. با استفاده از این سازوکار، افزایش دمای باتری تا 65 درجه نیز مشکلی در عملکرد کلی دستگاه ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، این فناوری هم اکنون در کامپیوترهای دسکتاپ و لپ تاپ به کار گرفته می شود و دمای کلی سیستم را بین 6 تا 10 درصد کاهش می دهد. G6 به گونه ای طراحی شده که مراکز گرمایی آن نسبت به هم فاصله دارند، بنابراین حرارت بخش های مختلف روی یکدیگر تأثیر چندانی نخواهد داشت.

کره ای ها اظهار داشتند: استفاده از این روش، پرچمدار آتی آنها را از گلکسی S8 سامسونگ متمایز خواهد ساخت و ایمنی باتری را تضمین خواهد کرد، چون تست های مورد بحث در دمایی تا 15 درصد فراتر از استانداردهای کنونی ایالات متحده و اروپا انجام گرفته اند.

ال جی می گوید: باتری را در معرض تست های مختلفی از جمله سوراخ شدن با اشیاء نوک تیز یا سقوط اجسام سنگین روی آن از ارتفاع بالا نیز قرار داده، تا ایرادهای احتمالی دستگاه به خوبی مشخص شود.

گفتنی است؛ ال جی با اتخاذ این رویکرد و اشاره نه چندان غیرمستقیم به مشکلات پیش آمده برای نوت 7، قصد دارد مشتریان بیشتری را برای خود دست و پا کند، ضمن اینکه عرضه G6 نیز احتمالاً زودتر از پرچمدار بعدی سامسونگ صورت خواهد گرفت و آخرین شایعات نشان می دهند این اسمارت فون از تاریخ بیستم اسفندماه وارد بازار خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 722588

وب گردی

وب گردی