مشکل صدا در پیکسل گوگل سخت‌افزاری است

شرکت گوگل به‌طور رسمی تایید کرده که مشکل صدا در پرچمداران جدید این شرکت یعنی پیکسل و پیکسل ایکس ال، منشا سخت‌افزاری دارد.

به گزارش ایسکانیوز، خروجی صدای پیکسل شرکت گوگل در صورتی که میزان صدا را به حد بالایی برسانید دچار اعوجاج شدید خواهد شد. این در حالی است که ویدئوهای متفاوتی هم از اجرای نرم‌افزار Perfect Piano Keyboard روی پیکسل گوگل منتشر شده که خروجی صدا را با کیفیت پایین به گوش می‌رساند. بدنیست بدانید این ویدئو توسط کاربری به نام Buckman منتشر شده بود. نکته قابل توجه اینکه گوگل وجه گوگل پیکسل باکمن را به او پرداخته تا به این ترتیب بپذیرید مشکل صدای پیکسل را نمی‌توان با به‌روزرسانی نرم‌افزاری مرتفع کرد. در ادامه نیز ایمیل ارسال شده توسط گوگل به تاریخ سیزدهم ژانویه هم موید این مطلب است که مشکل پیکسل سخت‌افزاری است.

این در حالی است که کاربران در حال حاضر با فلش کردن رامی دست‌ساز سعی می‌کنند اعوجاج استاتیکی را در خروجی صدای پیکسل و پیکسل ایکس ال برطرف کنند. اما به نظر می‌رسد تنها راه محدود کردن سطح حداکثر حجم صدا باشد و اگر این مشکل شما را آزار می‌دهد تنها راه آن تعویض یا پس دادن گوشی به گوگل است.

منبع: فارنت

205/200

کد خبر: 722599

وب گردی

وب گردی