خاطره‌ای از علاقه آیت الله به آبادانی استان سیستان و بلوچستان

مهندس محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات امنای استان سیستان و بلوچستان که صبح امروز به ریاست دکتر میرزاده برگزار شد، حضور یافته و خاطره ای از علاقه آیت الله هاشمی رفسنجانی به استان سیستان و بلوچستان بازگو کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مهندس هاشمی با گرامیداشت یاد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی(ره) و امام خمینی (ره) و آرزوی طول عمر و سلامتی برای مقام معظم رهبری، از همدردی و قدرشناسی ملت ایران تشکر و قدردانی کرد.

یادگار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی(ره) رئیس هیأت مؤسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، در ادامه به بازگویی خاطره ای درخصوص استان سیستان و بلوچستان پرداخت و گفت: در ابتدای ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی، قرار بر این بود که تشکیلاتی به نام بازرسی ویژه ریاست جمهوری، به منظور پیگیری خواسته ها و مطالبات و رسیدگی به مشکلات استان ها، دایر شود.

وی افزود: این تشکیلات هنوز به صورت قانونی آغاز به کار نکرده بود که آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان اولین اقدام، دستور ساخت سد پیشین را صادر کردند که از مهم ترین سدهایی بود که باید فوراً راه اندازی می شد.

محسن هاشمی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکید داشتند که این سد باید هرچه سریع تر احداث شود، اظهار داشت: برای بررسی شرایط به استان اعزام شدیم و کار اجرایی سد را آغاز کردیم و خوشبختانه توانستیم سد را در زمان بندی مشخص به اتمام برسانیم.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تاکید کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی واقعاً به آبادانی و پیشرفت استان سیستان و بلوچستان علاقمند بودند و اقدامات زیادی نیز برای این استان به انجام رساندند.

کد خبر: 722635

وب گردی

وب گردی