موجودی تمام نسخه های پیش فروش کنسول نینتندو سوییچ به اتمام رسید

فروشگاه اینترنتی گیم استاپ رسماً اعلام کرد تمام موجودی پیش فروشی که کمپانی نینتندو برای ارائه کنسول بازی سوییچ در اختیارشان قرار داده بوده، به فروش رسیده و تمام و کمال رزرو شده است.

به گزارش ایسکانیوز، «باب پوزون» یکی از مدیران گیم استاپ می گوید «در تلاش هستیم تا به لطف همکاری نزدیکی که با ژاپنی ها داریم، موجودی بیشتری از نینتندو سوییچ را در اختیار داشته باشیم؛ به محض این اتفاق به مشتریان اطلاع رسانی خواهیم کرد».

از طرفی اگر سری به وب سایت خرده فروشی آنلاین آمازون هم بزنید، متوجه خواهید شد که موجودی پیش فروش این کنسول به پایان رسیده است و مدیران آمازون نیز به دنبال تامین مجدد دستگاه هستند.

گفتنی است یکی از مدیران نینتندو چندی پیش مدعی شد حدود 2 میلیون دستگاه نینتندو سوییچ برای ارائه در روز نخست عرضه در نظر گرفته شده که تعداد قابل توجهی است.

اما وقتی این رقم بین مناطق گسترده ای مانند آمریکا، کانادا، اروپا، ژاپن و استرالیا تقسیم می شود با اتمام موجودی و فروش پرسرعت آن طرف خواهیم شد.

به علاوه نینتندو تاکید دارد که سوییچ سر وقت به دست تمام متقاضیان خواهد رسید و مشکل کمبود تعداد کنسول نوستالژیک NES Classic Edition تکرار نمی شود.

ناگفته نماند که کنسول بازی نینتندو سوییچ سیزدهم اسفند ماه به صورت بین المللی با قیمت 300 دلار روانه بازار خواهد شد.

200/202

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 722701

وب گردی

وب گردی