مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی در واحد تهران جنوب/علم و بی ادعایی آیت الله زبانزد عام و خاص است

واحد دانشگاهی تهران جنوب برای درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در سه روز متوالی مراسمی را برگزار کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب از روز سه شنبه (بیست و یکم دی ماه) به طور مداوم مراسم هایی برای بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و بنیانگذار و رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کرده است

این مراسم با حضور اعضای محترم هیأت رئیسه واحد، استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد .

در پیام تسلیت دکتر بهروز دانشیان (سرپرست واحد تهران جنوب) آمده است:

«آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی داشت که همه از هر طیفی در کنارش به اعتدال می رسیدند. کسی بود که افراط و تفریط را به اعتدال تبدیل می کرد. آیت الله هاشمی را می توان نقطه توازن دانست و در آینده نزدیک مشخص خواهد شد که چه نعمت بزرگی را در کشور از دست داده ایم. دستاوردهای او نیز بی شمار است که نمونه بارز آن دانشگاه آزاد اسلامی است. آیت الله هاشمی رفسنجانی سردار سازندگی است که صبر، علم و بی ادعایی ایشان زبانزد عام و خاص است. او با تمام سوابق خود از جمله فرماندهی جنگ و تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی همواره در سخت ترین روزهای انقلاب در کنار امام (ره) بود. بعد از انقلاب فشارهای زیادی به او وارد شد اما باید گفت او سردار بی ادعاست«

این واحد دانشگاهی در روز سه شنبه برنامه هایی داشت که از جمله آن می توان به برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر مراسم تشییع و تدارک وسیله نقلیه جهت حضور در مرقد امام خمینی (ره ) و همچنین پذیرایی ویژه و اسکان میهمانان حاضر در مراسم اشاره کرد.

در روز چهارشنبه(بیست و دوم دی ماه) مراسمی برای درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد که اعضای هیأت رئیسه ـ اساتید ـ دانشجویان و کارکنان واحد تهران جنوب در آن شرکت کردند.

همچنین روز یکشنبه این واحد دانشگاهی به برگزاری مراسمی برای هفتمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) در محل ساختمان ستادی این دانشگاه پرداخت که اعضای هیأت رئیسه و کارکنان واحد در آن حضور داشتند.

در پایان باید به روز دوشنبه (بیست و هفتم دی ماه) اشاره کرد که مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) در دانشکده حقوق و علوم سیاسی واحد تهران جنوب با حضور فرزند ایشان " سرکار خانم دکتر فاطمه هاشمی " عضو محترم هیأت علمی و مدیر گروه علوم سیاسی واحد برگزار شد.

502500

کد خبر: 722716

وب گردی

وب گردی