آیت الله هاشمی همیشه از  عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی دفاع می کردند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سرعین گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از ابتدا و در تمام طول عمر خود در کنار دانشگاه آزاد اسلامی بودند و از عملکرد آن دفاع می کردند و نقشی اساسی را کیفیت و کمیت دانشگاه آزاد اسلامی ایفا می کردند.

دکتر علی احد زاده در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:آیت الله هاشمی رفسنجانی واقعا دارای شخصیتی مقتدر و سیاستمداری باهوش و بزرگ بود و نقش موثری را در پیش از انقلاب و پس از پیروزی شکوهمند آن ایفا کرد.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی بذر دانشگاه آزاد اسلامی را کاشت و به کمک حضرت امام خمینی(ره) آن را تاسیس کرد و دانشگاه آزاد اسلامی بقای خود را مدیون او است و هرگز نمی توان از تاثیر وی در زمینه باروری دانشگاه آزاد اسلامی چشم پوشی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سرعین گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از ابتدا و در تمام طول عمر خود در کنار دانشگاه آزاد اسلامی بودند و از آن دفاع می کردند و نقشی اساسی را کیفیت و کمیت دانشگاه آزاد اسلامی ایفا می کردند.

وی اضافه کرد: فقدان وی هم برای ملت و جامعه ایران هم برای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ضایعه ای بزرگ و بسیار دردناک است قطعا دانشگاه آزاد اسلامی می تواند با برنامه هایی که آیت الله هاشمی برای آن در نظر گرفته بودند موفقیت های بیشتری را کسب کند.

دکتر احدزاده تاکید کرد:اقدامات وی در دوران سازندگی بسیار حائز اهمیت است و مردم ایران خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی را فراموش نخواهند کرد.

701/700

کد خبر: 722724

وب گردی

وب گردی