اموال هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس توقیف نشده است

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران با تکذیب خبر مسدود شدن حساب باشگاه پرسپولیس گفت: اموال هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس توقیف نشده است ولی اعضای هیات مدیره کنونی و پیشین این باشگاه باید در برابر بدهی مالیاتی پاسخگو باشند.

به گزارش ایسکانیوز، حسین بنی صفار با بیان اینکه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال جزو بدهکاران مالیاتی محسوب می شوند به ایسنا گفت: هنوز حساب هیچ کدام از این دو باشگاه مسدود نشده است.
وی با اشاره به جلسه مشترک سازمان امور مالیاتی و باشگاه پرسپولیس که روز شنبه ۲۵ دی ماه برگزار شد، افزود: گروه کارشناسی سازمان امور مالیاتی و مدیر مالی باشگاه پرسپولیس در حال بررسی وضعیت بدهی باشگاه و تعیین سازوکار وصول آن هستند که تا هفته آینده تصمیم نهایی اتخاذ و اعلام خواهد شد.

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران با بیان اینکه از تمام کسانی که بایستی مالیات پرداخت کنند طبق قانون نسبت به اخذ مالیات اقدام می شود، خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس نیز مانند تمامی مودیان مالیاتی موظف است مالیات معوق خود را پرداخت کند.

بنی‌صفار همچنین در پاسخ به مسائل مطرح شده پیرامون هشدار درباره توقیف اموال اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: تاکنون هیچ اموالی از هیچ کس توقیف نشده است ولی با توجه به اینکه اعضای هیات‌مدیره وقتی بر سر کار می‌آیند، مسئولیت باشگاه‌ها را به عهده می‌گیرند، در نتیجه باید نسبت به مسائل مالیاتی باشگاه پاسخگو باشند. بنابراین چه اعضای هیات‌مدیره کنونی و چه اعضای هیات‌مدیره قبلی که بدهی مالیاتی در دوران آنها ایجاده شده، می‌بایست در برابر بدهی‌های مالیاتی باشگاه پرسپولیس پاسخگو باشند.

منبع: ایسنا

101/401

کد خبر: 722725

وب گردی

وب گردی