موجودی اولیه‌ی Nintendo Switch تمام شد

کنسول جدید نینتندو، دو سه روز پیش قیمت‌گذاری شد، اما دیگر نمی‌توانید این کنسول را پیش‌خرید کنید، چون این کنسول در تمام فروشگاه‌های بزرگ، تمام شده است.

به گزارش ایسکانیوز، پیش‌فروش کنسول بازی Nintendo Switch همزمان با اتمام مراسم نینتندو برای معرفی کامل آن شروع شد، اما امکان دریافت این کنسول در روز عرضه‌اش، دیگر ممکن نیست؛ چون این کنسول آن‌ قدر پیش‌خرید شده که بار اول آن، تمام شده است. Nintendo Switch آن‌قدر پیش‌خرید شده که بار اول آن، تمام شده است.

در حال حاضر شعبه‌های انگلستان و امریکای شمالی فروشگاه آمازون دیگر Nintendo Switch را پیش‌فروش نمی‌کنند و این کنسول در فروشگاه‌های Best Buy و Walmart هم تمام شده است. این فروشگاه‌های بزرگ به کنار، حتی بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای بازی دنیا یعنی GameStop هم گفته است که موجودی اولیه‌ی آن‌ها از Nintendo Switch تمام شده است و دیگر پیش‌خریدهای این کنسول را قبول نمی‌کنند.

مجموعه‌ فروشگاه‌های GAME که در انگلستان فعالیت می‌کنند، هنوز پیش‌خریدهای Nintendo Switch را قبول می‌کنند، اما این فروشگاه گفته است که ممکن است کنسول‌هایی که پیش‌خرید می‌شوند، در روز عرضه‌ی آن‌ به دست مشتریان نرسند.

«رجی فیزامه»، مدیر شعبه‌ امریکای نینتندو، به خبرگزاری Wired گفته است: “گفته‌ایم که برای یک ماه اول عرضه، ۲ میلیون دستگاه کنسول برای تمام دنیا آماده کرده‌ایم. دو میلیون برای ماه اول رقمی بسیار بزرگ است؛ مخصوصا که کنسول را در فصل پرفروش عرضه نمی‌کنیم.”

ادامه داده است: “می‌خواهیم اطمینان پیدا کنیم که اگر کسی می‌خواهد Nintendo Switch بخرد، بتواند یک Nintendo Switch بخرد.”

استقبال اولیه‌ Nintendo Switch برای‌مان کمی عجیب است؛ چون هنوز هم نمی‌توانیم قیمت بالای این کنسول که حتی از پلی‌ استیشن ۴ و ایکس‌ باکس وان بیشتر است، را هضم کنیم.

منبع: دیجی کالا

205/200

کد خبر: 722756

وب گردی

وب گردی