کنفرانس خبری دوشنبه آینده سامسونگ درباره نوت ۷ و گلکسی اس ۸

دوشنبه هفته آینده سامسونگ در کنفرانس خبری رسمی از کشف دلایل منفجرشدن نوت 7 خواهد گفت. همچنین تاریخ رسمی رونمایی و عرضه گلکسی اس 8 نیز اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس بخش موبایل، DK Koh از نوت 7 و علت انفجار آن خواهد گفت و همچنین برنامه‌های سامسونگ برای ممانعت از انفجار مجدد در گوشی‌های آینده را تشریح خواهد کرد.

پیش‌تر باتری‌های معیوب دلیل اصلی عنوان‌شده بود که پس از جمع‌آوری و توزیع مجدد که انفجار دوباره را در پی داشت، باعث شد تا خط تولید نوت 7 برای همیشه متوقف شود.

علی‌رغم جمع‌آوری گوشی‌های معیوب هنوز برخی از نوت 7 استفاده می‌کنند و سامسونگ ابتدای ژانویه نرم‌افزاری را توزیع کرد که کاربران فقط می‌توانند 15 درصد از گوشی خود را شارژ کنند!

نکته قابل‌توجه اینکه مقامات قضایی دنبال نامه رسمی دستگیری لی جای-یونگ قائم‌مقام سامسونگ به دلیل مشارکت در فساد مالی هستند (وی رسماً اعتراف کرده است که به چوی سون-سیل پول داده است) وداستان درگیری سامسونگ در فساد دولتی در بدنه حکومتی کره جنوبی بر بحران داخلی این کمپانی افزوده است.

گفتنی است پس از بیماری ادامه دار رئیس هیئت مدیره سامسونگ یعنی لی کون-هی / Lee Kun-hee زمام امور سامسونگ به دست پسرش یعنی لی جای-یونگ افتاد و وی رشوه مورد نظر را در سال 2015 تحت فشار رئیس جمهور پارک، به چوی سون-سیل داد و حالا به این امر اعتراف کرده است.

18 ژانویه یعنی دو روز دیگر دادگاه تصمیم می گیرد که حکم دستگیری پسر به عنوان قائم مقام سامسونگ انجام شود یا نه؟

منبع:خبر آنلاین

204

کد خبر: 722759

وب گردی

وب گردی