جیمی آیوین مدیر اجرایی اپل از آینده Apple Music می گوید

فضای خدمات استریم موسیقی هر روز شلوغ تر از قبل می شود. پاندورا، اسپاتیفای، مایکروسافت، گوگل، آمازون و اپل، هرکدام به شیوه خاص خود به دیوایس ها، گوش ها و البته جیب های کاربران نظر دارند. در این میان جیمی آیوین مدیر اجرایی اپل در مورد آینده Apple Music سخن می گوید.

به گزارش ایسکانیوز، آیوین در کنفرانس خبری مجمع سالانه منتقدین تلویزیون به خبرنگاران گفت: در اپل میوزیک، ما تلاش می کنیم تا تجربه ای از فرهنگ عامه را برای کاربران فراهم سازیم، که هم در قالب شنیداری و هم از منظر دیداری شکل می گیرد. ما می خواهیم این فرهنگ را تغییر دهیم، و تمام تلاشمان را برای اجرای آن به کار می بندیم.

البته برای پیاده سازی این فرهنگ، شاید لازم باشد که اپل به اسامی و شعارهای جدیدی روی آورد، هرچه باشد Apple Music با عبارت «کار ما موسیقی است» معرفی شده.

گفتنیست اپل هیچگاه از تغییر تصورات و فرهنگ عامه ابایی نداشته و همه کمپین های تبلیغاتی و سازمانی آنها حول محور «متفاوت بیندیش» شکل می گیرد، اما اینکه در این مسیر تا چه اندازه موفق بوده، جای بحث بسیار دارد.

لازم به ذکر است جیمی آیوین به همراه دکتر دری رپر معروف آمریکایی، در سال 2006 شرکت بیتس الکترونیکس را تأسیس کردند که پس از کسب موفقیت، در سال 2014 با پرداخت مبلغ 33 میلیارد دلار به تصاحب اپل درآمد. نهایتاً همکاری های آیوین و اهالی کوپرتینو به تولد سرویس پخش موسیقی Apple Music در سال 2015 انجامید.

200/202

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 722771

وب گردی

وب گردی