سونی برای تریلر جدید Gravity Rush 2 سنگ تمام گذاشته است

زمان زیادی تا عرضه‌ی قسمت دوم بازی Gravity Rush باقی نمانده است. Gravity Rush 2 تا یکی دو روز دیگر به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن۴۴ عرضه می‌شود و به همین مناسبت، شعبه‌ی ژاپن سونی تریلری جدید برای این بازی ساخته است؛ تریلری که به صورت فیلم ساخته شده و به خوبی مکانیک‌های بازی را به تصویر می‌کشد. کیفیت‌های ساخت این تریلر آن‌قدر خوب و زیاد است که دل‌مان نیامد آن را برای‌تان قرار ندهیم.

به گزارش ایسکانیوز، Gravity Rush 2 به‌صورت انحصاری روی پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود.

قسمت اول بازی Gravity Rush به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ویتا عرضه شده بود. این اکشن-ماجرایی بسیار خوب ساخته شده بود و روند بازی شگفت‌انگیزی را در خودش جای داده بود؛ با این حال، به این دلیل که بازی روی ویتا عرضه شده بود، اصلا فروش خوبی نداشت. روند بسیار خوب Gravity Rush سونی را برانگیخت تا دنباله‌ای برای آن بسازد، اما این دنباله از ابتدا برای پلی‌استیشن۴ ساخته شد.

Gravity Rush 2 از نظر روند، شبیه به قسمت اول است، اما با توجه به اینکه روی پلی‌استیشن۴ ساخته شده، بازی بسیار بزرگ‌تر شده و از نظر کیفیت هم پیشرفت زیادی کرده است. «کت» (Kat)، شخصیت اصلی بازی Gravity Rush، می‌تواند جاذبه را به حالت‌های مختلفی کنترل کند.

نقدها و نمرات Gravity Rush 2 منتشر شده‌اند و منتقدان، بازی را حسابی تحویل گرفته‌اند.

به هیچ وجه تریلر جدید Gravity Rush 2 را از دست ندهید که سونی برای ساخت آن، سنگ تمام گذاشته است.

200/202

منبع: دیجی کالا

کد خبر: 722777

وب گردی

وب گردی