ربیعی: المپیکی‌ها ۵ بهمن به اردو می‌آیند/ دعوت از نفرات برتر رکوردگیری به مرحله بعدی اردوی تیم ملی

مربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره ادامه اردوهای تیم ملی گفت: با حضور نفرات برتر این مرحله به همراه المپیکی‌ها، تمرینات مرحله بعدی از 5 بهمن ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، وحید ربیع درباره رکوردگیری اردوی یم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان گفت: مرحله دوم اردوهای تیم ملی از یک ماه پیش آغاز شده است. ملی‌پوشان 44 هفته تمرین سنگین داشتند و پس از پایان هر اردو برای سنجش وضعیت نفرات حاضر، یک رکوردگیری درون اردویی برگزار می‌کنیم.

وی افزود:‌ 13 وزنه‌بردار برای مشخص شدن نفرات برتر اردو مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا بهترین‌ها به مرحله بعدی راه پیدا کنند. با صلاحدید کادر فنی، قرار شد روز چهارشنبه (29 دی ماه) در پایان این اردو رکوردگیری برگزار شود. چون بیشتر وزنه‌برداران حاضر در این اردو، در باشگاه‌های لیگ برتری حضور دارند و باید در هفته چهارم برای تیم‌های خود وزنه بزنند با هماهنگی سازمان لیگ، رکوردگیری این مرحله به صورت رسمی و با حضور داوران بین‌المللی برگزار می‌شود.

قهرمان اسبق وزنه‌برداری آسیا در خصوص شرایط وزنه‌برداران در مرحله دوم اردوی تیم ملی تاکید کرد: وضعیت تمام نفرات ملی‌پوش در تمرینات بسیار بهتر از قبل شده است و پیشرفت زیادی داشتند؛ انتظار داریم تا رکوردهای مدنظرمان را به ثبت برسانند. نفرات برتر این اردو با تشخیص کادر فنی به مرحله بعدی که با حضور ملی‌پوشان المپیکی است در روز 5 بهمن در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود.

مربی تیم ملی در خصوص اینکه آیا نفرات ملی‌پوش آسیب دیدگی دارند، گفت: در جمع 13 وزنه‌برداری که قرار است در رکوردگیری شرکت داشته باشند فقط رامین ربیعی مصدومیتی جزیی از ناحیه کمر دارد و به طور حتم در رکوردگیری شرکت می‌کند.

ربیعی در خصوص حضور وزنه‌بردار البرزی در تیم ملی بزرگسالان نیز خاطرنشان کرد: همایون تیموری از دیروز (یکشنبه 26 دی ماه) به تمرینات اضافه شده است و کادر فنی قصد دارد تا وضعیت آمادگی این وزنه‌بردار را بسنجد، اما در رکوردگیری شرکت نمی‌کند. وی در رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر وزنه‌برداری برای تیم شرکت ملی حفاری اهواز به روی تخته می‌رود.

604

کد خبر: 722806

وب گردی

وب گردی