ادای احترام سفرای خارجی به آیت الله هاشمی رفسنجانی

جمعی از سفرای کشورهای خارجی مقیم تهران با حضور در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و امضای دفتر یاد بود به مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی ادای احترام کردند.

به گزارش ایسکانیوز، سفرای کشورهای چین، کره جنوبی، مصر، یمن،؛ ترکمنستان، بوسنی، بروندی، اروگوئه، سیرالئون، وزیر مختار تایلند و کاردار قزاقستان و سوریه در تهران، صبح امروز (سه شنبه 28 دی ماه ) با حضوردر محل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با امضای دفتریاد بود به آیت الله هاشمی رفسنجانی ادای احترام کردند.

پانگ سن سفیر چین، عبدالکریم هاشم سفیر یمن، راچاآریباگ وزیر مختار تایلند، سریک ژومابیکوف کاردار قزاقستان، احمدقربانف سفیر ترکمنستان و... هر یک با نوشتن یادداشت هایی ضمن ادای احترام به آیت الله هاشمی رفسنجانی در گذشت ایشان را به مقام معظم رهبری، خانواده آیت الله هاشمی، اعضای تشخیص مصلحت نظام، دولت و ملت ایران تسلیت گفتند.

در این مراسم که میزبانی معاونت پژوهش، اطلاع رسانی و امور بین الملل و دبیر خانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، مهمانان ضمن تجلیل از نقش و جایگاه آیت الله هاشمی در مقاطع حساس تاریخ معاصر ایران، یاد و خاطره رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشتند.

گفتنی است این مراسم با توجه به برنامه های سفارتخانه های خارجی در ایران روز آینده نیز در محل دبیرخانه مجمع برگزار می شود.

302/300

کد خبر: 722916

وب گردی

وب گردی