گلکسی S8 در تاریخی دیرتر و با قیمتی بالاتر از آنچه تصور می کنیم عرضه می شود

یکی از اهالی این عرصه که سابقه مناسبی در زمینه افشای اخبار صحیح دارد دست به کار شده و در جدیدترین پیامش از تاریخ معرفی و عرضه و همینطور قیمت حدودی گلکسی S8 سخن گفته است.

به گزارش ایسکانیوز، تقریبا روزی را از پیش رو نمی گذرانیم که با شایعه و اخبار جدیدی از پرچمدار آتی کمپانی سامسونگ همراه نباشد. وی مدعی است این موبایل پرچمدار آماده و نهایی شده و کره ای ها آن را در جریان کنگره جهانی موبایل 2017 بارسلون که اسفند ماه برگزار می شود معرفی خواهند کرد؛ اما نه به صورت عمومی است.

گفتنی است، گلکسی S8 در MWC تنها در اختیار برخی از رسانه های منتخب قرار خواهد گرفت و مراسم رونمایی عمومی و رسمی آن 29 مارس (9 فروردین) برگزار می شود.

به علاوه به نظر می رسد سامسونگ قیمت 849 دلار (یا بالاتر) و هفته آخر ماه آپریل (4 اردیبهشت الی 10 اردیبهشت) را به عنوان تاریخ احتمالی عرضه مورد انتظارترین موبایلش در نظر گرفته است.

گفتنی است شایعات اخیر به تجهیز این موبایل به نمایشگر 5.7 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل و شیشه ضد خش گوریلا نسل پنجم، دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی و 8 مگاپیکسل دوربین سلفی اشاره دارند.

از طرفی می دانیم که چیپست اسنپدراگون 835 با هشت هسته پردازشی و پردازشگر گرافیکی آدرنو 540 قلب تپنده و نیروبخش گلکسی S8 سامسونگ خواهد بود.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 722937

وب گردی

وب گردی