سلطانی‌فر: فدراسیون فوتبال مشکلات کی‌روش را حل می‌کند/ معاونت ورزش قهرمانی درباره ناکامی‌های تکواندو گزارش خواهد داد

وزیر ورزش و جوانان گفت: در کم‌ترین زمان ممکن فدراسیون فوتبال ایران مشکلات با کی‌روش را حل خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته گفت: از ابتدای حضورم در وزارتخانه قول دادیم تا پیش از پایان سال فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند تعیین تکلیف کنیم.طی دو ما و نیم گذشته چهارمین انتخابات را برگزار کردیم و هفته آینده نیز انتخابات ورزش کارگری برگزار خواهد شد که در 3 ماه 5 انتخابات برگزار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: با برطرف کردن موانع حقوقی تلاش می‌کنیم انتخابات فدراسیون ژیمناستیک را هم برگزار کنیم. برای فدراسیون تیراندازی هم به تازگی سرپرست گذاشته ایم که فرآیند برگزاری انتخابات چند ماهی طول می کشد.

سلطانی فر درباره انتقادات مهدی هاشمی درباره معرفی سرپرست فدراسیون تیراندازی گفت: حکم قانونی را اجرا کردیم و حرف دیگری نداریم.

وزیر ورزش و جوانان درباره مشکلات به وجود آمده در تکواندو و نتایج ضعیف این رشته که واکنشی را از سوی وزارتخانه نداشته است، گفت: معاونت ورزش قهرمانی مسئول رسیدگی به این موضوع و ارائه گزارش شده است.

سلطانی‌فر در خصوص صحبت‌ها و انتقادات کی‌روش عنوان کرد: فدراسیون فوتبال این مشکلات را در کمترین زمان ممکن حل خواهد کرد.

وی درباره حضور بازنشسته‌ها گفت: به کار تعداد زیادی از این افراد با پیگیری‌ها خاتمه داده شد و تا پایان سال نیز بقیه تعیین تکلیف خواهند شد.

وزیر ورزش و جوانان در مورد بدهی مالیاتی سرخابی‌های پایتخت گفت: این بدهی مربوط به سال‌های گذشته است چون در سال‌های قبل اظهارنامه‌های مالیاتی ارسال نمی‌شده و مالیات‌هایی بسته شده است که با رئیس سازمان مالیاتی صحبت کردم تا با حضور مدیران عامل دو باشگاه جلسه‌ای برگزار کرده و به این موضوع سر و سامان دهیم.

سلطانی‌فر درباره تعیین عضو پنجم هیأت مدیره استقلال گفت: باید برخی موارد قانونی طی شود تا عضو پنجم معرفی شود.

وی با اشاره به کسب کرسی‌های بین‌المللی در مجامع ورزشی گفت: با کسب کرسی‌های جدید می‌توانیم به رشد و توسعه ورزش کمک کنیم.

604/101

کد خبر: 722996

وب گردی

وب گردی