فولاد خوزستان- پرسپولیس؛ سرخ پوشان به دنبال شکست رکورد شاگردان سعداوی

دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس فردا (29 دی ماه) از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش ایسکانیوز، پرسپولیس پس از دو برد در ورزشگاه آزادی، فردا یک بازی سخت در ورزشگاه غدیر اهواز دارد. قرمزها به خوبی می دانند هرگونه لغزشی باعث از دست رفتن صدر جدول می شود. تراکتورسازی ثابت کرده دست بردار نیست. در این میان فردا پرسپولیس یکی از سخت ترین بازیهای دور برگشت خود را دارد و میهمان تیم آماده فولاد خوزستان است. پرسپولیس اگر این بازی خارج از خانه را ببرد کار بزرگی انجام داده است.

برانکو ایوانکوویچ برای بازی فردا مشکلات زیادی دارد. فرشاد احمدزاده محروم است، محسن ربیع خواه و رامین رضاییان هم مصدوم‌اند. برانکو برای اینکه کدام بازیکن را در دفاع چپ قرار دهد دردسر بزرگی دارد. شاید محتمل ترین حالت این باشد که صادق محرمی در دفاع راست بازی کند و حسین ماهینی به دفاع چپ برود.

این بازی تقابلهای جالبی دارد. همه منتظر رویارویی ساسان انصاری با پرسپولیس هستند. انصاری پس از حضور چند هفته‌ای در پرسپولیس از این تیم جدا شد و در بازگشت به فولاد به ستاره لیگ تبدیل شد. او هم اکنون بهترین بازیکن و بهترین گلزن لیگ است و انگیزه زیادی دارد که شایستگی‌های خود را به برانکو ثابت کند.

سروش رفیعی هم پس از شروع خوبش در پرسپولیس فردا برابر تیم گذشته‌اش به میدان می رود و می خواهد در خانه خودی نشان دهد. تقابل ساسان انصاری و سیدجلال حسینی بازیکنان اول و دوم لیگ بر اساس نمرات گروه آنالیز نود هم در این بازی رقم می خورد. دوئل ساسان انصاری- مهدی طارمی، آقای گل این فصل و فصل قبل را هم نباید فراموش کرد. قرارگرفتن استقلالی‌های سابق، وحید طالب لو و اسماعیل شریفات مقابل پرسپولیس هم جذابیتهای خاص خودش را دارد.

پرسپولیس از دو سفر قبلی خود به اهواز خاطرات خوشی ندارد و در هر دو مرتبه بازیکنان این تیم با پرتاب سنگ و درگیری روبرو شدند.باید دید این بار مسوولان می توانند کاری کنند این بازی در آرامش برگزار شود؟

** جایگاه دو تیم در جدول:

** محرومان دو تیم:

فولاد خوزستان: ----------

پرسپولیس: فرشاد احمدزاده

** بهترین بازیکنان:

ساسان انصاری با امتیاز ۲،۳۸ از تیم فولاد خوزستان

سید جلال حسینی با امتیاز ۲،۵۶ از تیم پرسپولیس

** بهترین گلزنان:

فولاد: ساسان انصاری ۱۲گل

پرسپولیس: مهدی طارمی ۸گل

** نکته آماری:

فولاد در 6 بازی اخیر خانگی شکست نخورده است.

پرسپولیس در 4 بازی اخیر خارج از خانه تنها یک پیروزی داشته است.

** تیم داوری: محمدرضا اکبریان – سعید علی نژادیان – هادی طوسی – علی میرغفاری/ ناظر: علی خسروی

** ترکیب احتمالی دو تیم:

فولاد خوزستان: وحید طالبلو، ایوب والی، محمود مطلق‌زاده، اسماعیل شریفات، عبدالله کرمی، سروش سعیدی، سینا مریدی، حمید بوحمدان، ماتیاس چاگو، احمد عبدالله‌زاده و ساسان انصاری / سرمربی: نعیم سعداوی

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سید جلال حسینی، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، صادق محرمی، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی / سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

602/101

کد خبر: 723000

وب گردی

وب گردی