18 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به جشنواره «جایزه ملی ایثار»معرفی می‌شوند

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به برگزاری جشنواره آموزشی و تحصیلی «جایزه ملی ایثار» گفت:‌ تعداد 18 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به دبیرخانه این جشنواره معرفی می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز، سیدمحمد تقی طباطبایی اظهار کرد: بر اساس شاخص‌های تعیین شده در دستورالعمل اجرایی از روسای واحدهای مرکز استان (دبیران هیأت امنای استان‌ها) روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خواسته شده تا نفرات اول هر یک از دوره‌های آموزشی کاردانی و کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای و دکتری تخصصی که بالاترین امتیاز را در بین واحدهای دانشگاهی استان‌ها کسب کرده‌اند با مستندات لازم برای شرکت در جشنواره معرفی کنند.

وی با تاکید بر اینکه این افراد باید تا تاریخ 3 بهمن سال جاری به اداره کل امور شاهد و ایثارگران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شوند، مستندات و مدارک لازم معرفی‌شدگان را؛ ارسال صورتجلسه کمیته انتخاب دانشجویان برتر هر استان، کارنامه کل دانشجو با تایید معاونت آموزش واحد، سند پذیرش آزمون ورودی دانشگاه با تایید آموزش واحد، یک قطعه عکس (4×3)، تصویر (کارت ملی، شناسنامه و کارت ایثارگری برشمرد.

به گفته طباطبایی، تصویر گواهینامه ثبت اختراع و کسب رتبه در المپیادهای علمی و ... (در صورت داشتن شرایط مندرج در دستورالعمل) با تایید به معاونت پژوهشی واحد دانشگاهی از دیگر مدارک لازم برای دانشجویان رتبه اول هر یک از دوره‌های آموزشی است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام اینکه ارسال مدارک از طریق نمابر شماره 47914520-021 و ایمیل (info@esargaran.iau.ir) قابل ارسال است به آنــا گفت: 18 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که بالاترین امتیاز را از بین استان‌ها کسب کرده باشند برای‌ شرکت در جشنواره جایزه ملی ایثار که اسفند سال جاری در تهران برگزار خواهد شد به دبیرخانه جشنواره معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بخشنامه دستورالعمل اجرایی انتخاب دانشجویان شاهد و ایثارگر برتر علمی برای شرکت در جشنواره آموزشی و تحصیلی «جایزه ملی ایثار» به روسای واحدهای مرکز استان (دبیران هیأت امنای استان‌ها) روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است.

جشنواره آموزشی پژوهشی «جایزه ملی ایثار» به همت اداره کل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران با مشارکت وزارتخانه‌های علوم، بهداشت، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران اسفند 95 برگزار می‌شود.

منبع: آنا

205/200

کد خبر: 723064

وب گردی

وب گردی