مشکلات تیراندازی بانوان بررسی شد

امروز نایب رییس امور بانوان وزارت ورزش و جوانان و نایب رییس بانوان فدراسیون تیراندازی درخصوص موارد مختلف این رشته دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایسکانیوز، صبح امروز طاهره علی آبادی نایب رییس بانوان فدراسیون تیراندازی به دیدار فریبا محمدیان نایب رییس امور بانوان وزارت ورزش و جوانان رفت.

در این نشست فریبا محمدیان استمرار موفقیت در تیراندازی بانوان را مستلزم داشتن برنامه و منابع پایدار دانست و گفت: ماموریت اصلی فدراسیون تیراندازی باید تامین منابع مالی از ظرفیت های غیر دولتی باشد. فعال کردن حوزه دانش آموزی در تیراندازی با همکاری وزارت آموزش و پرورش، استفاده از توان و امکانات بسیج و نیروهای مسلح، فعال کردن هیات های استانی برای جذب منابع مالی موجود در نهادهای مختلف استانی از دیگر موارد مهمی بود که محمدیان به آن اشاره کرد.

نایب رییس امور بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به رقابت های مهم پیش رو از جمله بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی تیراندازی بانوان را مثل همیشه از امیدهای مدال کاروان ایران دانست و خواستار حضور قدرتمند بانوان در این رقابت ها شد.

در این نشست طاهره علی آبادی نایب رییس بانوان فدراسیون تیراندازی و ناصر رسولی رییس سازمان تیم های ملی تیراندازی گزارشی از موفقیت های گذشته و برنامه های آتی این فدراسیون ارائه کردند.

604

کد خبر: 723093

وب گردی

وب گردی