مشخصات سخت افزاری گلکسی J7 مدل ۲۰۱۷ لو رفت

چند وقتی می‌شود که اطلاعات مختلفی از گوشی گلکسی J7 مدل ۲۰۱۷ به بیرون درز کرده و امروز هم مشخصات سخت افزاری این گوشی به بیرون درز کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J7 از نظر سخت افزاری بهبود‌های زیادی در مقایسه با مدل سال گذشته داشته است. از پردازنده‌ی جدیدتری برای آن استفاده شده و نسخه‌ی جدید اندروید هم روی آن نصب شده است. البته قبلا هم تصاویری از این گوشی لو رفته بود که ظاهر J7 مدل ۲۰۱۷۷ را نشان می‌دادند.

به‌ تازگی مشخصات سخت افزاری این گوشی میان‌ رده در بنچمارک GeekBench لو رفته و ما با مشخصات سخت افزاری این محصول هم آشنا شدیم.

براساس اطلاعات لو رفته، این گوشی به تراشه‌ اسنپ‌دراگون ۶۲۵ مجهز شده و اندروید ۷٫۰ روی آن نصب شده است. در ادامه گفته شده که این تلفن همراه هوشمند سامسونگ از ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. قبلا گفته شده که این گوشی سه گیگابایت رم خواهد داشت که به نظر می‌رسد این اتفاق رخ نمی‌دهد.

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت این گوشی و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی هم برای آن در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش J7 مدل ۲۰۱۷ به ۱۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی مجهز شده و صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت Full HD دارد. به احتمال زیاد این گوشی هم تا مدتی دیگر معرفی و راهی بازار می‌شود.

منبع: دیجی کالا

205/200

کد خبر: 723117

وب گردی

وب گردی