خنده رحمانی و منفور شدنش/تعصب کجاست؟

رحمانی از استقلال جدا شد اما این در حالی است که وی باعث شد که هواداران و مسوولان از وی حسابی دلخور شوند.

به گزارش ایسکانیوز،بختیار رحمانی سرانجام با اصرار فراوان از استقلال جدا شد اما این در حالی است که وی زمان دریافت رضایت از مسوولان تیم حسابی خوشحال و شاد بود و این موضوع باعث شد که استقلالی ها کاملا شگفت زده شوند.

گفتنی است این بازیکن با اوضاع خاصی در تیم روبرو شد اما منصوریان تا لحظه آخر با جدایی وی موفق نبود اما در نهایت این بازیکن که حسابی با منصوریان دچار مشکل بود با پیامک از تیم جدا شد و به اهواز رفت اما رفتارش حسابی همه را نارحت کرد.

عکسی که مقابل درب باشگاه استقلال از این بازیکن گرفته شد نشانگر این بود که بازیکن استقلال از جدایی حسابی شاد است و تا بحال چنین حسی نداشته است و دیدن این تصویر کل مجموعه استقلال را دلخور و ناراحت کرد.

تا جایی که حتی مربی استقلال پس از دیدن تصویر اعلام کرده این بازیکن هیچ زمانی جزو نفرات استقلال نبوده و کسی تعصب به این پیداهن را فراموش کند خیچ زمانی نامش در لیست نفرات استقلال نیست و نخواهد بود.

شایان ذکر است این بازیکن از سوی آبی ها که زمان حضورش حسابی سر وصدا کرده بودند یک بازیکن معمولی شناخته شده و جدایی این بازیکن و جانشینی جباروف به جای وی را به فال نیک می گیرند.

605/101

کد خبر: 723154

وب گردی

وب گردی