ابراز همدردی نهادها با برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی

جمعی از مدیران نهادهای مختلف و موسسات تحقیقاتی و مطالعاتی با برگزاری مراسمی با برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) باراز همدردی کردند.

به گزارش ایسکانیوز ، امروز جمعی از مدیران بازنشسته صدا و سیما، مدیران نهاد ریاست جمهوری، وزارت امورخارجه ، وزارت کشور، موسسات تحقیقاتی و مطالعاتی و جمعی از اصحاب و مدیران رسانه با برگزاری مراسمی در تالار ملاصدرای صدا و سیما با محمد هاشمی رفسنجانی، برادر رییس فقید تشخیص مصلحت نظام ابراز همدردی کردند.

در این مراسم که با حضور محمد هاشمی رفسنجانی برگزار شد، پس از تلاوت قرآن و مداحی،حجت السلام والمسلمین رستگاری با ارزنده خواندن تفسیر راهنمای قرآنی آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) در سال 54 و در سلول انفرادی که بر اساس حافظه صورت گرفته است، به بیان مجاهدت ها و شکنجه های آیت الله هاشمی و مبارزات ایشان در دوران 8 سال دفاع مقدس و دستاوردهایشان در زمان ریاست اولین مجلس شورای اسلامی و دوران 8ساله ریاست جمهوری ایشان که به دوران سازندگی معروف است ، پرداخته شد.

در این مراسم اخلاق اسلامی ، قرآنی و آموزه های دینی آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) به عنوان شاخصه های اخلاقی ایشان قلمداد شد.

گفتنبی است در پایان این مراسم محمد هاشمی رفسنجانی از برگزارکنندگان این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

101

کد خبر: 723155

وب گردی

وب گردی