برگزاری جلسه مدیران سما تهران با حضور معاون اداری و مالی سازمان سما

جلسه مدیران مدارس سما تهران با حضور معاون اداری و مالی سازمان سما ، رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما تهران ،مدیران و مسئولان سما تهران در مجتمع دخترانه سما نبوی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، سید محمد ابریشمی نیا در این نشست ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی ، از حضور در جلسه مدیران ابراز خرسندی کرد و به نقل از ریاست سازمان سما گفت: مدیران در مدارس به مثابه وزیر آموزش و پرورش هستند و این حکایت از نقش مهم آنان دارد.حوزه اداری و مالی نیز به عنوان پشتیبان سایر بخش ها آمادگی لازم برای حل مشکلات دارد.

رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما تهران نیز در این جلسه ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان پدر معنوی دانشگاه آزاد اسلامی بود و آمار نشان می دهد امروز بیش از نیمی از فارغ التحصیلان در سراسر کشور متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است ، که آن هم مرهون زحمات ودور اندیشی این مرد بزرگ است.

علیرضا آزادبر در خصوص اهمیت آشنایی دانش آموزان با زندگی مردان بزرگی چون مرحوم آیت اله هاشمی افزود: با توجه به نظر ریاست سازمان سما ، مدیران برشوری از زندگینامه مرحوم آیت اله هاشمی تهیه و آن را بین دانش آموزان توزیع کنند.

مدیر امور مدارس سما تهران نیز در این جلسه گفت: امروز در حوزه مدارس بعضا شاهد قوانینی و مقرراتی هستیم که بدلیل اینکه از آموزش عالی اخذ شده تناسبی با مدارس و شرایط ویژه آن ندارد.

حسین اسماعیل زاده با بیان اینکه علی رغم تلاش های بسیار ارزنده ای که در حوزه مدارس صورت می گیرد اما برخی از قوانین موجود روند پیشرفت کار را کاهش می دهد که باید به دقت رصد و بازبینی شود، افزود : وجود سید محمد ابریشمی نیا که هم در حوزه دانشگاه و هم در مدارس جایگاه ویژه ای دارد در امر تسهیل امور بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

مدیر دبیرستان پسرانه سما 2 دوره دوم به نمایندگی از طرف کلیه مدیران ضمن تشکر از حضور معاون اداری مالی سازمان سما در جلسه گفت: در مدارس مولفه های تاثیر گذاری زیادی در حوزه آموزش ،پژوهش و فرهنگی وجود دارد که انجام آنها نیازمند وقت و دقت است که رسالت اصلی ما نیز پرداختن به این امور و تحقق هرچه بهتر آن است که بعضا برخی از قوانین حاکم ، منجر می شود که مدیران از این امور مهم باز بمانند.

وی در ادامه به مسائلی چون حق الزحمه پژوهشی ، آئین نامه مالی مدارس ، افزایش سطح تنخواه و ... به عنوان مساتلی که نیاز به بازبینی دارد اشاره کرد.

200

کد خبر: 723186

وب گردی

وب گردی