آشنایی با پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی/طاهرپور خلیل آباد: آیت الله هاشمی اعضای باشگاه و پژوهشگران دانشگاه آزاد را مانند فرزندان خود می دید

پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه پدر معنوی اش را از دست داد گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی اعضای باشگاه و پژوهشگران دانشگاه را مانند فرزندان خودشان می دیدند و پیگر مشکلات اعضای باشگاه پژوهشگران بودند.

مرتضی طاهرپور خلیل آباد پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز اظهار داشت: در جلسه ای از طریق باشگاه پژوهشگران به همراه جمعی از نفرات برتر با آیت الله هاشمی داشتیم، وی اعضای باشگاه را مانند فرزندان خودشان می دید و به نوعی دانشگاه پدر معنوی اش را از دست داد. آیت الله هاشمی رفسنجانی به دنبال سخنان نماینده های باشگاه پژوهشگران پیگیر مشکلات اعضای باشگاه بود و با سعه صدر مشکلات را شنیده و دستور پیگیری این مسائل را به مسئولین امر دکتر میرزاده و زارع دادند.

وی افزود: باشگاه پژوهشگران یکی از نقاط امید هر پژوهشگری در دانشگاه است همه ما از حمایت های رییس دانشگاه آزاد اسلامی آگاه هستیم. در این راستا از روزی که اولین مقاله ام نوشتم تا الان که بیش از 50 مقاله در همایش های بین المللی و داخلی و 13 مقاله isi در مجلات بین المللی دارای درجه علمی بالا به چاپ رسانیده ام، تمام این موفقیت ها را مرهون حمایت های باشگاه پژوهشگران هستم.

پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه یکسر پیشرفت حمایت است باشگاه پژوهشگران جوان این امر را به خوبی انجام داده و با آینده نگری دکتر زارع حمایت از اعضای باشگاه پژوهشگران بیش از پیش انجام خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: در رشته زمین شناسی دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کردم و از ابتدای تحصیل وارد فعالیت های پژوهشی شدم و در ادامه از طریق باشگاه پژوهشگران به اولین کنگره زمین شناسی کوبا اعزام شدم.

طاهرپور خلیل آباد خاطرنشان کرد: با حمایت باشگاه پژوهشگران و ریاست وقت دانشگاه آزاد اسلامی عبدالله جاسبی، سبب شد در همایش کنگره زمین شناسی کوبا شرکت کنم و دید من نسبت به ادامه تحصیل و علم زمین شناسی تغییر کرد و سال بعد با تهیه یک مقاله در ششمین کنگره بین المللی زمین شناسی خاورمیانه در العین امارات شرکت کرده و مورد حمایت باشگاه پژوهشگران قرار گرفتم و جزو اولین دانشجویان مقطع لیسانس بودم که در یک کنگره بین المللی با حمایت باشگاه پژوهشگران شرکت کردم.

وی در پایان اظهار کرد: باشگاه پژوهشگران ردیف جذب هیات علمی در دانشگاه ندارد و به عنوان یک فرد پژوهشگر در دانشگاه آزاد اسلامی که تحصیل کرده، این نقص حس می شود که باشگاه پژوهشگران که جزو مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی است از اعضای پژوهشگر و نخبه در هیات علمی این دانشگاه بهره ببرد.

205/200

کد خبر: 723254

وب گردی

وب گردی