دو لژیونر ایرانی در تیم منتخب هفته هجدهم آردیویسه+ عکس

در ادامه معرفی تیم منتخب هفته هلند، شبکه معتبر و پربیننده این کشور دو ستاره ایرانی را در خط حمله قرار داد و به تعریف و تمجید از آنها پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، شبکه پربیننده FoxSport هلند که از بهترین کارشناسان و اهالی فوتبال برای تجزیه و تحلیل رقابت های فوتبال باشگاهی این کشور بهره می برد و هر ساله آمار بیشترین مخاطب را در تماشای برنامه های ورزشی به خود اختصاص می دهد این بار برای انتخاب تیم منتخب هفته هجدهم آردیویسه برای اولین بار از دو بازیکن هموطن در خط حمله تیم منتخب هفته بهره برد که این اتفاق باعث تعجب بسیاری از کارشناسان این برنامه شد.

این شبکه تلویزیوی در سایت خود نوشت: رضا و علیرضا دو ملی پوش ایرانی شاغل در هلند با نمایش درخشان و طلایی خود برای هیرنفین و آلکمار هر کدام دو بار موفق به گلزنی شدند تا اولین خط حمله طلایی ایرانی در تیم منتخب رقابت های هلند لقب بگیرند، افتخاری که ممکن است دیگر برای آنها رخ ندهد.

پیش از شبکه FoxSport دیگر رسانه های نوشتاری هلند هم در انتخاب تیم منتخب هفته خود از قوچان نژاد و جهانبخش در بین 11 بازیکن برتر هفته خود بهره برده و هر دو ایرانی را آماده ترین مردان تهاجمی این روزهای آردیویسه معرفی کردند تا ثابت شود این دو مهره کلیدی تیم ملی می توانند مردانی سرنوشت ساز در راه صعود ایران به جام جهانی 2018 روسیه باشند.

602

کد خبر: 723307

وب گردی

وب گردی