رانندگی دکتر روحانی با خودروی برقی ساخت دانشگاه آزاد اسلامی/ تصاویر

رییس جمهوری از خودروی برقی دوسرنشین یوز، محصول شرکت دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دیدن و با آن رانندگی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه پس از پایان جلسه هیات دولت و در حیاط ساختمان دولت، از خودرو برقی دوسرنشین یوز محصول شرکت دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بازدید کرد و در جریان این بازدید با توضیحات معاون علمی و فناوری و مسئولین این پروژه ها در جریان قابلیت ها و کیفیت این خودرو قرار گرفت.

در حاشیه جلسه هیات دولت، دکتر حسن روحانی ضمن خوب و کیفی ارزیابی کردن این خودروی پاک و دوست دار محیط زیست، آن را برای کلان شهرهای کشور بسیار مناسب دانست.

در این بازدید که با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، دکتر معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست کشور، دکتر موسی خانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و محققان و تولید کنندگان این خودرو همراه بود، توضیحاتی در خصوص این محصول دانش بنیان به ریاست جمهوری ارائه شد.

در ادامه ی این بازدید دکتر حسن روحانی در محوطه ساختمان هیات دولت با خودروی برقی دو سرنشین یوز، محصول شرکت دانش بنیان پاراکس موتور دانشگاه آزاد اسلامی قزوین رانندگی و از تلاش های دکتر ستاری و دکتر موسی خانی قدردانی کرد.

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی 1106 شرکت دانش بنیان و واحد و هسته فناور دارد که در بیش از ۱۰۷مرکز رشد این دانشگاه که در سه سال اخیر فعال شده اند، مستقر هستند. همچنین گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون در دو نوبت حدود 900 محصول دانش بنیان تجاری سازی شده یا در آستانه تجاری شدن را معرفی کرده است.

201

کد خبر: 723519

وب گردی

وب گردی