پیام تسلیت  هیات رئیسه و کارکنان واحد طبس به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی 

به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس پیام تسلیت منتشر کردند.

به گزارش ایسکانیوز، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

این فقیه صمدانی و عالم ربانی که از اعضای دیرینه انقلاب و از نخستین یاران امام عظیم الشأن (ره) در نهضت خود و یار دیرینه انقلاب و از مجاهدین خستگی‌ناپذیر در طول دوران رژیم منحوس پهلوی بود که رنج زندان و تبعید را برای خود هموار ساخت و پس از انقلاب نیز لحظه‌ای از خدمت امام و انقلاب در عرصه‌های مختلف به ویژه در دوران ریاست جمهوری ، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست مجلس شورای اسلامی ،ریاست مجلس خبرگان رهبری و... باز نایستاد.

این انسان بزرگ و پرهیزگار، همه‌ی وزن وزین خود را در همه‌ی حوادث این دهها سال در کفه‌ی حق و حقیقت نهاد و در دفاع از راه و سیره‌ی انقلاب و نظام، کوتاهی نورزید.

رحلت این عالم جلیل‌القدر که همواره در طول دوران حیات در عرصه های مختلف به ویژه در دوران مبارزات انقلاب اسلامی و پس از آن، مایه خیر و برکت برای مردم ایران بوده است، ضایعه‌ای دردناک و ثلمه‌ای جبران ناپذیر است.

خدمات و تلاش‌های ارزنده و شایسته آن مرحوم همواره در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف و در جایگاه‌های مختلف علمی، فقهی، قضائی و... هیچ‌گاه از ذهن و خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی نخواهد رفت.

این ضایعه بزرگ را محضر ملت شریف ایران، مقام معظم رهبری و تمامی جامعه دانشگاهی، بویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و بیت مکرم آن حضرت، ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی، هیات موسس و امنا دانشگاه که در سوگ پدر معنوی خود نشسته اند تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عالم ربانی علو درجات، رحمت و غفران واسعه الهی را مسألت می نمائیم.

ریاست، هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس


205/200

کد خبر: 723526

وب گردی

وب گردی