نسشت کمیته دانشگاهیان دهه فجر شهرستان خوی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی برگزار شد

نشست کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور علیرضا لطفی و نمایندگان مراکز آموزش عالی شهرستان خوی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست در خصوص برنامه ریزی هرچه بهتر برای برگزاری برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی این شهرستان تبادل نظر شد.
این نشست که با حضور رئیس ستاد کمیته دانشجویی و طلاب، روسا و نمایندگان دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور، فرهنگیان، پرستاری، فنی و مهندسی، سما خوی برگزار شد. در ادامه مقرر شد نشست علمی با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شکوری امام جمعه محترم شهرستای خوی و حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر آقازاده از روحانیون شهرستان خوی و حجت الاسلام والمسلمین میرزایی از دفتر نمایندگی نهاد رهبری در استان آذربایجان غربی با موضوع «نقش مبارزاتی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در لوای رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله) در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی برگزار شد.
در پایان این نشست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی با بیان این که انقلاب اسلامی مانند زلزله ای ویرانگر پایه های استکبار را به لرزه درآورد، گفت:« از مهمترین دستاوردهای این انقلاب مطرح شدن اسلام به عنوان یک ایدئولوژی انقلابی، تلفیق موفقیت آمیز رهبری سیاسی و مذهبی ، احیاء اخوت اسلامی در میان مسلمانان جهان، احیاء روحیه گرایش به معنویات و ارزشهای دینی در میان مسلمانان جهان و همچنین احیاء روحیه خودباوری و سلطه ستیزی در میان ملتها و نیز منفعل شدن دولتها و قدرتها در برابر اراده ملتها را در صحنه‌ بین‌المللی برشمرد.»

205/200

کد خبر: 723553

وب گردی

وب گردی