دانشگاه آزاد اسلامی  سفیر شایسته ای برای معرفی ایران اسلامی به دنیاست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دره شهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن اعضای هیات علمی مجرب، امکانات و فضاهای مناسب آموزشی و تحقیقاتی پتانسیل لازم برای برگزاری همایش در تمام حوزه های مختلف در داخل و خارج کشور را دارد همچنین می تواند با این پتانسیل ها سفیر شایسته ای برای معرفی ایران اسلامی در سطح بین المللی باشد.

دکتر محمد علی کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: بدون شک نام، یاد و آوازه های حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، خدمات شایسته و ماندگارش تا همیشه تاریخ بر ایران و انقلاب اسلامی همچون ستاره ای خواهد درخشید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دره شهر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در سطح داخلی دارای جایگاه و منزلت ویژه ای است و یکی از مهم ترین مراکز آموزش عالی در سطح کشور محسوب می شود و با توجه به پتانسیل هایی که این دانشگاه در بین مراکز آموزش عالی کشور دارد می تواند سفیر شایسته ای برای معرفی ایران اسلامی در تمام حوزه های علمی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی و ... در دنیا باشد.

کرمی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی هم اکنون نقش خود را در سطح بین المللی نیز به خوبی ایفا می کند به طوری که انتخاب رییس دانشگاه دکتر میرزاده به عنوان رییس انجمن آسایهل نیز موید این موضوع است. علاوه بر این شرکت اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در کنفرانس های بین المللی، چاپ مقالات متعدد در مجلات معتبر بین المللی موید فعال بودن دانشگاه آزاد اسلامی در سطح بین المللی است و در آینده با درایت دکتر میرزاده شاهد توفیقات روزافزون دانشگاه آزاد اسلامی در تمام سطوح ملی و بین المللی خواهیم بود.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن اعضای هیات علمی مجرب، امکانات و فضاهای مناسب آموزشی و تحقیقاتی پتانسیل لازم برای برگزاری همایش در تمام حوزه های مختلف در داخل و خارج کشور را دارد همچنین می تواند با این توانایی ها ایران و فرهنگ ایران را به دنیا معرفی کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دره شهر در پایان گفت: درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رحلت جانسوز یاردیرین امام (ره) و رهبری، بنیانگذار، رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی را خدمت مقام معظم رهبری، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، تمامی دانشگاهیان به خصوص خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، بیت مکرم وی تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای آن عالم ربانی علو درجات و رحمت مسئلت می کنم.

700/701

کد خبر: 723554

وب گردی

وب گردی