نشست مدیران کل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های منطقه یک آموزش عالی کشور برگزار شد

نشست یک روزه مدیران کل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های منطقه یک آموزش عالی کشور با حضور مدیرکل بنیاد شهید تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دومین جلسه شورای مدیران کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های منطقه یک آموزش عالی کشور در سال جاری، ۲۶ دی‌ماه ۱۳۹۵ با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیران کل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های منطقه یک و مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و اداره کل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران، در جوار مرقد منور حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی در محل مرکز فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران (خانه شهید) گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر سیدجلال زرگر، مدیرکل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران و دبیر شورای مدیران کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های منطقه یک، ضمن خیر مقدم به مدعوین و تسلیت رحلت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گزارشی از اقدامات و پیگیری‌های انجام‌شده توسط دبیرخانه منطقه در خصوص مصوبات جلسه قبلی شورا ارایه نمود.

در ادامه جلسه، موضوعاتی از قبیل دستورالعمل اجرایی جشنواره آموزشی پژوهشی جایزه ملی ایثار و هم اندیشی در جهت نحوه اجرای مطلوب این جشنواره، بررسی مشکلات آیین‌نامه آموزشی به‌ویژه نحوه اعمال نمره آزمون زبان دانشجویان دکتری و همفکری برای اریه راهکارهای مناسب در جهت رفع این مشکل، بررسی آیین‌نامه پایدار تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر و نظرات مدیران کل محترم در خصوص تسهیلات آموزشی و پژوهشی در جهت حمایت هدفمند از دانشجویان ساعی و ممتاز شاهد و ایثارگر و مسایل جاری به عنوان دستور جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه جلسه، دکتر حمیدعلی صمیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، ضمن قدردانی از مسئولین ستادهای امور شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های منطقه یک، خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر را توفیق الهی توصیف کرد.

در پایان مدعوین با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، ضمن ادای احترام و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی، نماز ظهر و عصر را به جماعت اقامه نمودند. پایان بخش این نشست یک روزه، حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)، ادای احترام به مقام والای شهیدان و قرائت فاتحه برای روح ملکوتی این عزیزان بود.

لازم به ذکر است مدیران کل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های تربیت مدرس، شاهد، صنعتی امیرکبیر، پیام نور، علم و صنعت ایران، الزهرا(س)، شهید بهشتی، تربیت دبیر شهید رجایی، خوارزمی، صنعتی شریف، جامع علمی کاربردی، فرهنگیان، هنر، فنی و حرفه‌ای، علامه طباطبایی و صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی عضو این شورا هستند.

201

کد خبر: 723581

وب گردی

وب گردی